ورزش

میدان استدیوم ورزشی کابل رسماً مورد استفاده ورزشکاران فوتبال قرار گرفت.

کابل باختر 15 جوزا

میدان ورزشگاه غازی که توسط نیروهای ناتو وسفارت امریکا بازسازی و با سبزه مصنوعی فرش گردید عملاً" مورد استفاده تیم های ملی فوتبال قرار گرفت.

براساس معلومات دفتر مطبوعاتی کمیته ملی المپیک به آژانس باختر، تیم های ملی فوتبال در کتگوری سنی, جوانان, نوجوانان وتیم ملی بزرگسالان اعم از بخش بانوان و پسران با درنظرداشت جدول و تقسم اوقات مرتبه کمیته ملی المپیک بعد از این می توانند تمرینات شان را در داخل استدیوم انجام دهند. چیزی که تاکنون این تیم ها در میدان های خاکی تمرین می نمودند.

ورزشکاران از این که استدیوم ورزشی به اختیار شان گذاشته شد اظهار خرسندی نموده متعهد گردیدند که تمام قوانین و مقررات میدان فوتبال را رعایت می نمایند. همایون کارگر مربی تیم ملی فوتبال, پیشبرد تمرینات تیم های ملی فوتبال را در زمین متذکره برای رشد ورزش فوتبال به خصوص برای بخش نوجوانان وجوانان بسیار مفید و ارزنده خواند.

رییس کمیته ملی المپیک که در میان ورزشکاران حضور داشت در سخنانی ورزشکاران را کلهای سرسبد جامعه خواند و از ایشان خواست تا در رعایت اصول و موازین اخلاقی نیز توجه داشته طبق هدایت و رهنمایی های مربیان شان عمل نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا