سیاست

رئیس اجرائیه در دیدار با خانواده مسافران ربوده شده ، اطمینان دادکه دولت این موضوع را فراموش نکرده ودنبال آن می باشد

کابل باختر  22 حمل

داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه روز جمعه  درپارک  زرنگار شهر کابل به دیدن شماری  از خانواده های مسافرانی رفت که درهماهنگی  با نهادهای  مدنی از پنج روز به این طرف خیمه ها برپا کرده اند و از حکومت می خواهند تا این قضیه  را جدی دنبال کند.

به گزارش آژانس باختر،  دیدارداکتر عبدالله بااین خانواده  ها واظهار  اطمینان به آنها  که دولت این قضیه  را به گونه ای جدی پیگیری کرده است  درنفس خود  از همدردی  رهبر ی حکومت  وحدت ملی را با خانواده های آنانی که جگر گوشه های شان در اسارت افراد مسلح  می باشند بیان  می کند.

رئیس اجرائیه به این خانواده  ها اطمینان دادکه دولت این موضوع  را فراموش نکرده  ودنبال  آن می باشد.

به گفته  وی درهر  اقدامی که درین راستا انجام می شود هم سلامت  مسافران ربوده شده ودرعین  زمان موضوع مطمح نظر است که رسمی  ایجاد نشود که امنیت شهروندان دیگر را به خطر مواجه سازد.

مردم از رهبران  شان چنین  توقع  را دارند آنها  باهر برگ رای که به صندوق نامزدان  درزمان  انتخابات ریختند علاقمندی شان را به مردم  سالاری  ودموکراسی  بیان  کردند .

بناً رهبری که بر اساس اراده ورای مردم  به وجود  آمده  آنها نیز  در برابر  مردم مسوولیت عام وتام دارند  تا از امنیت وسلامت آنها دفاع کنند.

درکشوری که جنگ در ابعاد پیچیده  واستخباراتی  آن جریان  واین  پیچیده گی ها سبب  شده تا حلقه های معین حتی  از افراد ملکی  به عنوان آله فشار   برنظام استفاده  کنند  چنین  رویکرد ها می توانندرهبران  را با مردم  نزدیک سازد  رهبران  آنچه را گروه ها وحلقه های  استخباراتی می خواهند وبه خاطر  رسیدن به آنها افراد ملکی  ومسافران را  وسیله میسازند باید صادقانه  بیان کنند و بر مردم  بگویند  که این کی ها اند که چنین  می کنند.

به هر صورت  با آنکه  داکتر عبدالله  از اقدامات  دولت دراین راستا مشخصاً چیزی نگفت اما حضور او   درمیان تحصن کننده ها وخانواده های آنها به وضاحت  بیان کرد که  حکومت دنبال  این موضوع می باشد.

مردم از رهبران  شان چیزی بالا تر از آنچه  درکار زار انتخاباتی  بیان کرده نمی خواهند  رهبران  نیز باید بدانند که مردم تمام  برنامه های کازارهای  انتخاباتی را به خاطر  دارند  و هر گامی  را به میدارند در باره  هر یک به قضاوت می نشینند.
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا