جهان

تحریک طالبان پاکستانی مسوولیت حمله بر میدان هوائی کراچی را به عهده گرفت

شهر کراچی/دان/باختر/19جوزا
تحریک طالبان پاکستانی مسوولیت حمله تروریستی دیشب بر میدان هوائی بین المللی شهر کراچی را که منجر به جان باختن بیست و نه نفر شد، به عهده گرفت.
کشته شده گان افراد امنیتی، غیرنظامیان و مهاجمان بودند.
به گزارش آژانس باختر به نقل از روزنامه دان چاپ پاکستان،  سخنگوی گروه غیرقانونی تحریک طالبان امروز در گفتگو با رسانه های پاکستان از منطقه قبایلی وزیرستان شمالی گفت که شبه نظامیان طالبان این عملیات را در انتقام کشته شدن حکیم الله محسود، رهبر سابق این گروه در حمله سال گذشته طیاره های بدون سرنشین امریکا انجام دادند.
در همین حال نظامیان پاکستان اعلام کرد که عملیات پاکسازی نیروهای امنیتی درپی حمله دیشب بر میدان هوائی کراچی با هلاکت یازده مهاجم و جان باختن هژده تن از نظامیان و غیرنظامیان به پایان رسید.
طبق یک خبر دیگر، منابع خبری پاکستان امروز خبر دادند که گروه غیر قانونی جیش الاسلام مسوولیت حمله تروریستی شب گذشته بر زائران شیعه پاکستانی در ایالت بلوچستان این کشور را به عهده گرفته است.
معاون وزارت داخله ایالت بلوچستان امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت که حمله انتحاری و تیراندازی  شب گذشته به محل اقامت در یک هوتل زایران شیعه ایستگاه موتر های کاروان های زیارتی در منطقه مرزی تفتان سبب کشته شدن بیست و دوتن شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا