سیاست

استقبال وزارت دفاع ملی از فتوای اخیر شورای علمای افغانستان استقبال مینماید!

کابل 15   جوزا باختر
نیرو های  اردوی ملی متشکل از فرزندان صدیق مردم افغانستان بوده که از اقوام مختلف تحت یک شعار خدا- وطن –وظیفه بخاطر حفظ اسقلال ،  تمامیت ارضی و نوامیس ملی در مقابل دشمنان  این سرزمین مبارزه نموده و آماده هر نوع قربانی بوده ومیباشند.
اردوی ملی در برابر جنگی که از طرف تروریستان منطقوی و فرامنطقوی در همکاری با استخبارات منطقه بالای کشور ما تحمیل میگردد ، با استفاده از ظرفیت های موجود مبارزه مینماید .
دولت جمهوری اسلامی افغانستان برای  ایجاد شرایط صلح همیشه پیشنهادات سازنده را به مخالفین اعلام نموده ولی مخالفین دربرابر دولت اسلامی ما جنگ را تعیین کردند که اردوی ملی هم بخاطر اجرای مسئولیت شان درمقابله با جنگ دشمنان اقدامات مقتضی را انجام داده وقهرمانی آفریدند .
اکنون که  اعلامیه شورای علمای افغانستان صادر شده ،یقینا نمایانگر آنست که موضع ما در برابر دشمنان اسلامی ،انسانی و افغانی بوده و این داعیه تا سرحد صلح ادامه دارد ، عالمان دین در فتوایی شان جنگ جاری افغانستان را علیه جمهوری اسلامی افغانستان ،ناجایز و ناروا خواندند انتحار را در اسلام حرام و گناه کبیره تعریف نموده اند و از طالبان خواستند که به درخواست بی‌قید و شرط حکومت افغانستان برای گفتگوهای صلح پاسخ مثبت دهند .
رژیم کنونی کشور ما اسلامی که  دفاع از آن  براساس قانون اساسی جمهوری اسلامی افغانستان که یک قانون کاملا اسلامی  است ،مشروع ،قانونی و شرعی است آنهاییکه علیه مردم افغانستان ونظام قانونی و نیروهای اردوی ملی میجنگد ،جنگ شان غیر اسلامی ونامشروع شمرده میشود .
بنـآ نیرو های دفاعی افغانستان زیر چتر دولت جمهوری اسلامی افغانستان از کشور خویش دفاع نموده  و در مقابل آنانیکه به اشاره استخبارات منطقه  و بخاطر اهداف بیگانه گان باعث بربادی و ویرانی میگردند ، اراده قوی دارند.
خوشبختانه حمایت های بی دریغ  مردم شریف افغانستان ، علمای دین ، احزاب سیاسی، جامعه مدنی از نیرو های  دفاعی و امنیتی افغان گواه آنست که  این نیرو های برحق بوده و در دفاع مشروع قرار دارند.
بنآ قبول فتوای 2000 عالم جیید کشوربر همه مسلمانان این سرزمین فرض است و وزارت دفاع ملی  از آنعده هموطنان ما که تحت هر عنوان فریب دشمنان را خورده اند  میطلبد تا دیگر به  این نوکران بیگانه  جواب دندان شکن بدهند و فریب اینها را نخورده از دولت و مردم خویش حمایت و در آبادانی کشور شان سهیم شوند .   عبدالخالق

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا