جامعه

دررابطه به کاهش ازدحام ترافیکی وآوردن تسهیلات ترانسپورتی بحث شد

کابل باختر 22 میزان
جلسه هماهنگی به منظورکاهش ازدحام ترافیکی، عرضه خدمات ترانسپورتی بهتر و آوردن تسهیلات به همشهریان عزیز در شهر کابل برگزار شد.
به گزارش آژانس باختر: این جلسه به ریاست محمد حمید طهماسی وزیر ترانسپورت، با اشتراک انجنير محمد یوسف پشتون مشاور رئيس جمهور در امور ساختماني، احمد شعيب رحيم سرپرست شاروالی کابل، محمد داود چکری رئیس عمومی ترافیک وزارت امور داخله، معاون قوماندانی 101 آسمائی کابل و روسای مربوطه وزارت ترانسپورت برگزار شد.
در این جلسه ابتدا روی بطی بودن پیشرفت عملیات به منظورکاهش ازدحام ترافیکی، فعالیت غیرقانونی وسایط از جمله زرنج و ریکشا های بدون نمبر پلیت در شهرکابل، گزارش از پیشرفت کار احداث ایستگاه ها و سیگنال های ترافیکی، ایجادلین دورانی جاده میوند و سایرلین ها صحبت شد.
وزیرترانسپورت درمورد ، عرضه خدمات و آوردن تسهیلات ترانسپورتی به همشهریان عزیز در شهر کابل را از وظایف ادارات ذیربط عنوان کرد و تاکید نمود که برنامه های کوتاه مدت و بدون هماهنگی، سبب برهم خوردن نظم ترافیک شهرکابل شده است.
اوگفت  بناً تمام ادارات ذیربط مشترکا در قسمت آوردن تسهیلات به شکل عملی کار خود را آغازکنند تا نتایج مثبت درعرضه خدمات ترانسپورتی رونما گردد.
همچنان محمد یوسف پشتون مشاور ریاست جمهوری اظهار داشت، ایجاد هماهنگی میان ادارات در قسمت بهبود سیستم ترانسپورتی و عرضه خدمات ترانسپورتی مهم بوده، در مورد آغاز کار های عملی در شهر کابل تاکید کرد.
در همین حال سرپرست شاروالی کابل، از برنامه های اصلاحی و پروژه های زیربنایی در قسمت آوردن تسهیلات ترانسپورتی صحبت کرد و گفت: رهبری و کارمندان شاروالی کابل در قسمت عملی شدن برنامه ها بمنظور کاهش ازدحام ترافیکی و عرضه خدمات ترانسپورتی در شهر کابل با این کمیته، همکار نزدیک خواهد بود . نیلوفر دانش

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا