امنیت

ارگ ریاست جمهور با صدور اعلامیه مطبوعاتی ، حمله تروریستی در ساحه وزیر محمد اکبر را محکوم کرد.

کابل باختر 10 جوزا
ارگ ریاست جمهور با صدور اعلامیه مطبوعاتی ، حمله تروریستی در ساحه وزیر محمد اکبر را محکوم کرد.
در اعلامیه گفته شده: دشمنان افغانستان یکبار دیگر با انجام حمله تروریستی در یکی از محلات مزدحم شهر کابل در منطقه وزیر محمد اکبرخان، آرامش مردم روزه دار را گرفتند و دست به جنایت بزرگ زدند.
گروه های تروريستی كه با شعار اسلام، دست به كشتار بی رحمانه مردم و جنايت جنگی می زنند، هيچ آگاهی از آموزه های دينی ندارند.
اين جنايت كاران همه روزه اماكن مقدس، مساجد، علمای دين، اطفال و زنان را هدف قرار می دهند و برجنایات شان ادامه می دهند.
مردم مسلمان و روزه دار كشور هر روز به ماهيت تروريستی اين گروه ها جنایتکار پی برده و هرگز اجازه نخواهند داد كه آنان از راه زور، رعب و وحشت، ارادۀ شوم خود را بالای مردم تحميل نمايند.
ما انتظار داريم تا كشورهای جهان به خصوص كشورهای اسلامی عليه منابع، پايگاه و حاميان اين گروه های تروريستی بيش از گذشته اِعمال فشار نموده و اجازه ندهند تا از تروريزم به حيث ابزار سياسی عليه كشورها استفاده شود.
رئیس‌جمهور غنی این حمله وحشیانه را شدیداً محکوم کرد و گفت که تروریستان حتی در ماه مبارک رمضان که ماه خیر، برکت و عبادت است از قتل و کشتار مردم بی گناه ما دست برنمی دارند.
رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان، به مسوولین مربوط هدایت داد تا در زمینه مداوای مجروحین از تمام امکانات خویش استفاده نموده و به طور عاجل اقدام نمایند.
رئیس‌جمهور کشور، مراتب تسلیت و همدردی خود را به خانواده‌های شهدا ابراز داشته، برای شهدا بهشت برین و به مجروحین این حادثه المناک، صحتمندی کامل از درگاه خداوند (ج) استدعا می‌کند.ختم/ عبدالخالق

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا