فرهنگ

معین امور جوانان: با آغاز کار مرکز آموزشی معینیت امور جوانان، برای صدها جوان زمینه آموزش رایگان مساعد می گردد

کابل 3سرطان باختر
داکتر کمال سادات معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ، می گوید که با آغاز دروس مرکز آموزشی معینیت امور جوانان برای صدها جوان زمینه آموزش های دراز مدت و کوتاه مدت در بخش های مختلف مساعد می گردد.
به اساس معلومات مدیریت نشرات معینیت امور جوانان به آژانس باختر،معین امور جوانان ، این مرکز که به کمک مالی شبکه مخابراتی ام تی ان افغانستان ساخته شده است، در هماهنگی با موسسه دلسوزی برای افغانها، برنامه های کوتا مدت و دراز مدت رایگان را برای جوانان بخصوص ورثه شهدا نیروهای امنیتی و جوانان بی بضاعت در نظر گرفته است، جوانان با مراجعه به معینیت امور جوانان میتوانند خود را ثبت نام کنند.
سمیر وحید رییس موسسه دلسوزی برای افغانها، در دیدار با معین امور جوانان در رابطه برنامه های آموزشی خود معلومات داده افزود که در قدم نخست دفتر آنان در هماهنگی با معینیت امور جوانان در نظر دارد تا در بخش پروپوزل نویسی، گزارش نویسی، دیزاین و برنامه های کوتاه مدت کمپیوتر آموزش دهد.
وی علاوه کرد که در ادامه این برنامه ها آنان مصمم اند تا برنامه های دراز مدت الی یک سال را در بخش های آموزش زبان انگلیسی، برنامه های آفس و کمپیوتری را برای جوانان آموزش دهند. احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا