سیاستاخبارTOPآموزش

وزارت معارف؛ درچاپ کتب و اوراق دیگر، از چاپ خانه های داخلی استفاده می کنیم

 

کابل 9 دلو باختر

مولوی حبیب الله آغا سرپرست وزارت معارف، بارهبری کمیته ناشران کتاب دیدار کرد و یاد آور شد که درچاپ کتب و اوراق دیگر، از چاپ خانه های داخلی استفاده می کنیم

به گزارش آژانس باختر؛ دراین نشست مولوی عبدالحق حماد رییس کمیته ناشران کتاب، در صحبت هایش  درباره برنامه ها و اهداف این کمیته به سرپرست وزارت معارف معلومات داد.

سرپرست وزارت معارف، ضمن بیان ارزش کتاب و ترویج کتاب خوانی به ویژه در میان جوانان کشورگفت: لازم است تا نسبت به هر وقت دیگر در خصوص تالیف و چاپ کتاب اهتمام جدی به خرج دهیم تا مبادا دشمنان استفاده سو کرده و با محتویات تخریب کننده و مبتذل ذهنیت جوانان ما را مغشوش کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که منبعد،کتب بر مبنای نیازمندی جامعه انتخاب و چاپ شود و از طرف دیگر حتی الامکان سعی شود تا کتاب های مورد ضرورت از بازار های داخلی خریداری و تامین شود.

سرپرست وزارت معارف افزود: این وزارت آماده است که جهت چاپ کتاب ها و سایر اوراق و فورمه های اداری و تعلیمی مربوط خویش از چاپ خانه های داخلی استفاده کند .

گفتنی است که کمیته ناشران کتاب، چندی قبل به اهتمام و منظوری ریاست الوزرا وبا ترکیب نمایندگان با صلاحیت وزارت های معارف، تحصیلات عالی، اطلاعات و فرهنگ و بخش ناشران کتاب، ایجاد و به فعالیت آغاز کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا