فرهنگ

سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ ازموزیم ملی دیدن کرد

کا بل باختر13 سرطان
داکترکمال سادات سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ امروز از موزیم ملی دیدن کرده و مشکلات آن اداره شنید.
به گزارش خبرنگارآژانس باختر: درجریان دیدار سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ ازبخش های مختلف موزم ملی، محمد فهیم رحیمی سرپرست موزیم ملی دررابطه به هر بخش به وی معلومات داده و یک سلسله مشکلات آن اداره را نیز به سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ درمیان گذاشت .
وی ازجمله مشکلات موزیم ملی ، نبود جای مناسب برای شماری زیادی ازآثار تاریخی ، کمبود دیپوها،  تجهیزات لازم  و وسایل تخنیکی را برشمرده گفت که موزیم ملی به یک تعمیرمعیاری و مجهز با استندرد های بین المللی نیازدارد، تا ازآثار تاریخی کشور درآن به صورت بهترحفاظت و نگهداری صورت بگیرد. 
داکترکمال سادات سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ آثارموزیم ملی را یکی ازسرمایه های بزرگ تاریخی وفرهنگی کشور دانسته افزود که آثارموزیم ملی درحقیقت هویت یک کشور را میسازد .
وی درکنارآن که مشکلات آن اداره را شنید بخاطررفع مشکلات موجود ازتلاش های آن وزارت سخن گفت وافزود که دررابطه به بهبود موزیم ملی بخاطرنگهداری و حفاظت سرمایه های گرانبهای تاریخی کشوربا مقامات بلند پایه نیزصحبت خواهد کرد.
همچنان از مردم بخصوص جوانان خواست که ازموزیم ملی که درآن آثار تاریخی و فرهنگی دوره های مختلف کشور به نمایش گذاشته شده ، دیدن نمایند وبا فرهنگی های گذشته گان کشوربیشتر آشنا شوند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا