سیاست

مردم غزنی از نتایج انتخابات و کاهش خشونت در کشور حمایت کردند

غزنی/ 5/ حوت/ باختر
مسوولان محلی غزنی و شهروندان آن ولایت دیروز در گردهمآیی یی حمایت شانرا از کاهش خشونت و نتیجه انتخابات ۶ میزان اعلام کردند.
به گزارش خدیجه اشرفی، خبرنگار محلی آژانس باختر، در این گردهمآیی که در محوطه مقام ولایت با اشتراک مسوولان محلی، ادارات دولتی، اعضای شورای ولایتی و شهروندان غزنی برگزار شد، اشتراک کنندگان حمایت شانرا از کاهش خشونت و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری کشور ابراز داشتند.
وحیدالله کلیمزی والی غزنی، در این مراسم، از اعلام کاهش خشونت حمایت کرد و خاطر نشان کرد که از آغاز این برنامه شاهد هیچ گونه خشونت در آن ولایت نیستند.
او افزود: حکومت افغانستان اراده قوی برای بر قراری روند صلح سراسری و دایمی در کشور دارد و امید که مرحله آزمایشی صلح به آتش بس دایمی میان حکومت و طالبان مبدل شود.
والی غزنی به نمایندگی از شهروندان غزنی و اداره محلی آن ولایت پیروزی تیم انتخاباتی دولت ساز را رهبری محمد اشرف غنی به همۀ ملت صلح دوست افغانستان تبریک گفت و آن نتیجه آرای پاک مردم کشور دانست.
همچنان در این گردهمآیی حمیدالله سروری منشی شورای ولایتی، مولوی اسماعیل رییس شورای علمای غزنی خدیجه اشرفی و شمار دیگری از شرکت کنندگان صحبت کردند و از برنامه صلح و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری کشور اعلام حمایت کردند.
آنان صلح را بهترین راه برای حل معضل های کشور خواندند وابراز داشتند که خواهان صلح با عزت اندو از مخالفان مسلح خواستند که خشونت را کنار بگذارند ودر کنار ملت بایستند و متباقی عمرشان را با صلح و آرامش زندگی کنند و سبب شگوفایی کشور شوند.  احمد نعیم دوستی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا