سیاست

شماری از بزرگان ولسوالی مالستان غزنی، خواسته و پیشنهادات باشندگان آن ولسوالی را با معاون رییس جمهور مطرح کردند

کابل باختر 12 دلو
جمعی از بزرگان و متنفذین ولسوالی مالستان ولایت غزنی همراه با دو تن از نمایندگانی آن ولایت، امروز با قانونپوه سرور دانش معاون رییس جمهور ملاقات کرده و در خصوص مشکلات محیطی آن ولسوالی به وی معلومات دادند.
دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر خبر داد: دیدار کنندگان کمبود مکاتب و مراکز صحی، ناامنی و عدم انکشاف و توسعه در آن ولسوالی را از مشکلات اساسی باشندان محل برشمرده و قیر ریزی شدن سرک جاغوری- مالستان را یکی از خواسته های اساسی باشندگان آن ولسوالی خواندند.
آنان به مشارکت عادلانۀ اقشار مختلف مردم افغانستان در بدنۀ ادارت دولتی نیز تاکید ورزیده و ابراز امید واری کردند که درحکومت وحدت ملی به مشکلات و نیازمندی های مردم توجه جدی صورت گیرد.
سپس قانونپوه دانش با ابراز قدر دانی از تلاش بزرگان ولسوالی مالستان در جهت انتقال خواسته و مطالبات مردم محل به مرکز، گفت؛ نیازمندی های مردم در جهت دستری به خدمات اساسی یک مشکل عمومی است. وی اما تأکید کرد که درحکومت وحدت ملی اراده بر این است که در همکاری با نمایندگان مردم در شورای ملی، مسؤلان محلی و مردم منطقه، خواسته و مطالبات مردم اولویت بندی شده و بدان رسیدگی صورت گیرد.
به گفته معاون رییس جمهور، این امید واری وجود دارد که پروژه های مؤثر و مفیدی در امر اعمار جاده های مواصلاتی در حد امکانات دست داشته دولت روی دست گرفته شده و سرانجام به نیازمندی های مردم در سایر بخش و این عرصه رسیدگی صورت گیرد.
قانونپوه دانش در مورد مشارکت و حضور عادلانۀ مردم در ساختار و بدنۀ ادارات دولتی نیز گفت که رهبری حکومت جدید در تطبیق عدالت و تحقق خواسته های برحق مردم افغانستان پا بند می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا