سیاست

محمدهارون چخانسوری به کارمندان معاونیت انسجام امور دولت ریاست عمومی اداره امور ریاست جمهوری معرفی گردید

کابل باختر 10 دلو
محمدهارون چخانسوری که بر اساس پیشنهاد ریاست عمومی اداره امور ریاست جمهوری و منظوری محمداشرف غنی رئیس‎جمهوری اسلامی افغانستان به‎حیث معاون انسجام امور دولت ریاست عمومی اداره امور ریاست جمهوری تقرر حاصل نموده است، امروز به کارمندان آن اداره معرفی گردید.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در مراسم معرفی، عبدالسلام رحیمی رئیس عمومی اداره امور ریاست جمهوری، معاونان آن ریاست و شماری از کارمندان ریاست جمهوری حضور داشتند.
عبدالسلام رحیمی تقرر محمدهارون چخانسوری را به‎حیث معاون انسجام امور دولت برای بهبود امور موثر دانسته، گفت که چخانسوری تجارب کافی در دوایر مختلف دولتی و ادارات بین‎المللی دارد که می‎تواند با استفاده از این تجارب و دانش امور محول را به صورت درست انجام داد و مدیریت نماید.
رحیمی تقرر محمدهارون چخانسوری را به کارمندان معاونیت انسجام امور دولت ریاست عمومی اداره امور تبریک گفت و از آنان خواست که در همکاری و هماهنگی با وی به کارهای شان ادامه دهند.
محمدهارون چخانسوری از اعتماد رئیس‎جمهور غنی و رئیس عمومی ادارۀ امور تشکر کرده، گفت که با توجه به حُسن اعتماد آنان، با کارمندان و همکاران معاونیت مربوطه  به‎خاطر بهبود امور مشترکاً کار خواهد کرد. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا