جامعه

به 150 خانواده مستحق در کابل کمک های رمضانی توزیع شد

کابل/باختر/15 ثور
وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان به همکاری موسسه المالک سلمان ابن عبدالعزیز اللاغاثته و الاعمال الانسانیه کشور عربستان امروز به 150 خانواده مستحق کمک های رمضانی در شهر کابل توزیع کرد .
توزیع این کمک ها امروز در مقر وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان با حضور سید حسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان ، والی کابل ، سفیر عربستان سعودی و مشاور امور اجتماعی وزارت امور مهاجرین افتتاح شد .
به گزارش خبرنگار آژانس باختر ، سید حسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین حین توزیع کمک ها گفت هدف از توزیع این کمک ها رفع مشکلات خانواده های نیازمند در ماه مبارک رمضان است. وی افزود که این کمک ها شامل یک بسته مواد غذایی به ارزش 50 دالر امریکایی به هر خانواده است .
بسته کمک ها شامل برنج ، روغن ، آرد ، لوبیا ، بوره ، خرما ، و چای می شد.
با این حال رضا باهر سخنگوی این وزارت می گوید ، قرار است در ماه مبارک رمضان به 5000 خانواده مستحق در کابل مساعدت صورت گیرد .
همچنان سفیر عربستان سعودی از ادامه همکاری هایش با وزارت مهاجرین در توزیع کمک های بشر دوستانه به سایر خانواده ها اطمینان داد .
حیات الله سباوون مشاور امور اجتماعی وزارت مهاجرین و عودت کنندگان گفت که وزارت امور مهاجرین با همکاری موسسه الملک سلمان ابن عبدالعزیز اللا غاثته و الاعمال الانسانیه کشور عربستان سعودی قرار است به ارزش یک میلیون دالر امریکایی کمک ها را به 20 هزار خانواده بیجاشده ، عودت کننده ومستحق در پنج ولایت کشور توزیع کند .  نازیلا عزیزی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا