سیاست

تندیس “اولین و بهترین رئیس جمهور حامی جوانان” به محمد اشرف غنی اعطا شد

2 جدی کابل باختر
در کنفرانس بین المللی "جوانان برای صلح" که هفته گذشته در دهلی برگزارشد به محمد اشرف غنی رئیس جمهورتندیس "اولین و بهترین رئیس جمهور حامی جوانان" اعطا شد.
در این کنفرانس نماینده های جوانان هفتاد کشور جهان اشتراک داشتند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، محمد اشرف غنی هفته گذشته در کنفرانس بین المللی جوانان برای صلح که به هدف تعیین راهکار تامین صلح در افغانستان، منطقه و جهان از سوی معینیت امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ، بخش جوانان سازمان ملل متحد و بنیاد جوانان در دهلی برگزار شد، تندیس اولین وبهترین رئیس جمهوری حامی جوانان را از سوی جوانان هفتاد کشور جهان دریافت کرد.
در این کنفرانس روی پیامدهای ناگوار و نتایج بد جنگ، چگونگی راهکار تامین صلح در افغانستان، منطقه و جهان صحبت شد و بر حل اختلافات از در گفتگوها تاکید صورت گرفت.
داکتر کمال سادات معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ نیز صحبت کرد و گفت که ملت افغانستان خصوصاٌ جوانان بخاطر تامین صلح در افغانستان تلاش میکنند و خواهان تامین صلح جهانی اند و در این راستا به گونه دوامدار کار میکنند
وی افزود که مردم افغانستان از جوانان سایر کشورها که مشتاق دیدن از مکان های تاریخی این کشور باشند به گرمی استقبال میکند.
به گفته وی، معینیت امور جوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ در نظر دارد تا با راه اندازی این چنین نشست ها، افغانستان را در خصوص تامین صلح در محراق گفتگوها قرار دهد.
در این نشست که برای سه روز برگزار شده بود همچنان به شماری از جوانان فعال که در عرصه های مختلف تامین صلح جهانی کار میکنند نیز لوح های تقدیر اهدا شد. نثار "ایثار"

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا