سیاست

معین سیاسی وزارت امور خارجه : از پاسپورت های سیاسی استفاده سو صورت گرفته است

کابل باختر/ 17/ حمل
معین سیاسی وزارت امور خارجه میگوید که برای چهارهزار و ششصد و پنجاه نفر درکشور به گونه غیر قانونی پاسپورت سیاسی توزیع گردیده است.
به گزارش آژانس باختر ، حکمت خلیل کرزی معین سیاسی وزارت امورخارجه که روز گذشته به کمیسیون امنیت داخلی مجلس نمایندگان فراخوانده شده بودگفته است که وزارت امور خارجه تا به حال 4650 جلد پاسپورت سیاسی خلاف قانون ، برای کسانی که مستحق نبوده اند توزیع نموده است.
معین سیاسی وزارت امورخارجه که با وزیر دولت درامور پارلمانی و مسئولان میدان هوایی بین المللی کابل دررابطه به آنچه که برخورد نادرست کارمندان میدان هوایی درسفرهای رسمی و غیر رسمی نماینده گان مردم درشورای ملی خوانده شده بود جهت پاسخ دهی به کمیسیون امنیت داخلی ولسی جرگه فراخوانده شده بودند.
دراین نشست معین سیاسی وزارت امورخارجه گفته است که برای جلوگیری از مزاحمت برای اعضای شورای ملی ازسوی کارمندان میدان هوایی بین المللی فهرست نام های اعضای شورای ملی را در اختیار آنان قرار خواهند داد تا دیگر نمایندگان بی مورد ایجاد مزاحمت نکنند.
درهمین حال کمیسیون امنیت داخلی مجلس نمایندگان از وزارت امورخارجه تقاضا کرده است تا تمامی پاسپورت های را که به گونه غیر قانونی دراختیار شهروندان کشور قراردارد ، جمع آوری نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا