اخبارفرهنگ

رییس اطلاعات وفرهنگ تخار: تاکنون هیچ رویداد خشونت آمیز علیه خبرنگاران در آن ولایت ثبت نشده است

تالقان / 7جدی / باختر

رییس اطلاعات وفرهنگ تخار در نشستی با مسوولان رسانه های محلی و خبرنگاران آن ولایت گفت که تاکنون هیچ رویداد خشونت آمیز علیه خبرنگاران در تخار ثبت نشده است.

به گزارش آژانس باختر؛ در این نشست، انصار الله انصاری، رییس اطلاعات و فرهنگ تخارگفت: در بیشتر از چهار ماه حاکمیت امارت اسلامی افغانستان، تا کنون هیچ رویداد خشونت آمیز علیه خبرنگاران درآن ولایت ثبت نشده است و فعالیت های اطلاع رسانی بهتر از گذشته در تخار به گونۀ عادی جریان دارد.

وی افزود که آنعده خبرنگارانی که صادقانه و مطابق اصول و ارزش های خبرنگاری فعالیت می کنند، امارت اسلامی از آنان حمایت می کند و در عین حال کسانی را که با سواستفاده از حرفۀ خبرنگاری می خواهند حکومت را بد نام کنند، با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

از سوی هم، شماری از مسوولان رسانه ها و خبرنگاران تخار در این نشست نظرها و پیشنهادهای شان را به خاطر بهبود فعالیت های اطلاع رسانی و همکاری با حکومت با ریاست اطلاعات و فرهنگ شریک کردند و از همکاری همیشگی آن ریاست با خبرنگاران اظهار قدردانی کردند.

نصرت الله ابراهیمی خبرنگار تلویزیون جهانی آریانا نیوز در تخار در این نشست گفت؛ در چهار ماه گذشته در جریان فعالیت های رسانه یی خود زیر حاکمیت امارت اسلامی با هیچ نوع برخورد خشونت آمیز مواجه نشده است و با درنظر داشت اصول و ارزش های ژورنالیزم به فعالیت های اطلاع رسانی ادامه می دهد.

پیش از این نیزریاست اطلاعات و فرهنگ تخار نشست های متعددی را با خبرنگاران و مسوولان رسانه های محلی تخار به خاطر رسیدگی به چالش های اطلاع رسانی و فعالیت های مطبوعاتی برگزار کرده بود. محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا