اخباراقتصادجامعه

استادان پوهنتون دایکندی تصمیم جوبایدن را در مورد دارایی های افغانستان ناعادلانه خواندند

نیلی/ ۳ حوت / باختر
استادان پوهنتون های دولتی و خصوصی دایکندی تصمیم آخر جوبایدن را در مورد منجمد کردن دارایی های افغانستان ناعادلانه و خلاف موازین بین المللی خواندند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ در نشستی که در این مورد برگزار شده بود، حاجی امین الله عبید والی دایکندی، فرمان جوبایدن را خلاف موازین بین المللی عنوان کرد و گفت: فرمان جوبایدن به هیچ وجه قابل قبول نیست و خلاف موازین بین المللی است.
وی افزود که دشمنان مردم افغانستان به نحوی ازانحا تبلیغات منفی را بر علیه امارت اسلامی سر می دهند که از جمله بسته شدن نهاد های تحصیلی و تعلیمی است.
وی افزود، که ما و شما شاهد باز شدن پوهنتون ها در روز های نزدیک به روی محصلان خواهیم بود ومحصلان و استادان باید بدون ترس و هراس به دروس خویش حاضر شوند.
همچنان قومندان امنیۀ دایکندی گفت که منسوبان آن قومندانی در تامین امنیت شب و روز تلاش می کنند و برای کسانیکه امنیت را مختل کنند اجازه نمی دهند.
معاون مالی و اداری موسسۀ تحصیلات عالی ناصر خسرو تصمیم آخر جوبایدن را در مورد منجمد کردن پول های افغانستان خلاف موازین بین المللی و ناعادلانه خواند و از سازمان ملل متحد خواهان لغو این تصمیم شد.
محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا