اعلامیهTOP

اعلامیه امارت اسلامی به مناسبت ده حوت

کابل / ۱۰ حوت / باختر
امروز ده حوت مصادف با روز امضای پیمان تاریخی پایان اشغال با ایالات متحده امریکا در دوحه پایتخت کشور قطر است.
این روز که پیمان دوحه درآن امضا شد و در نتیجۀ جهاد و قربانی‌های ملت ما، زمینه برای اخراج نیروهای امریکایی پس از بیست سال مساعد شد، به عنوان یک روز پر افتخار دیگری در تاریخ کشور عزیز ثبت گردید. امارت اسلامی افغانستان این روز را برای همه‌ی ملت غیور و مجاهد افغانستان تبریک می‌گوید.
دهم حوت همانند سایر روزهای تاریخی کشور ما بیانگر شهکاری‌ها و دلاوری‌های ملت مجاهد افغانستان است و روز نگهداری هویت ملت مسلمان و آزادی‌خواه افغانستان است.
الحمدلله مردم مسلمان افغانستان در یک قرن گذشته سه بار با دادن قربانی‌های بی‌نظیر، امتحان‌های خوبی را در عرصه جهاد و مبارزه دادند و آزادی و استقلال کشور خود را‌ با کمال افتخار باز پس به دست آوردند.
این روز نشان داد که افغان‌ها از اراده محکم آزادی‌خواهی برخوردار اند و تعهد و عزم قوی برای دفاع از دین و کشور خود دارند.
اینکه‌ افغان‌ها در صد سال اخیر به گونه پیهم نیروهای اشغالگر را از پا درآوردند و از کشور شان بیرون راندند و آزادی شان را به دست آوردند، لازم است که‌ کشورهای اشغالگر پس از این راه دشمنی و خصومت با افغان‌ها را ترک کنند و با امارت اسلامی تعاملات ایستاده بر احترام متقابل را آغاز نمایند.
افغانان مردم صلحجو و‌ خواهان امنیت هستند، اینکه‌ اکنون زندگی آرام و امن را‌ تجربه می‌نمایند، باید جهان آن‌ها را دست‌گیری کنند و آنها را در مساعد ساختن فرصت‌ها یاری نمایند.
امارت اسلامی به اساس موقف و پالیسی خود اراده‌ی ضرر رسانی و تهدید به هیچ کشور دیگری را ندارد و همچنان از سایر کشورها هم می‌خواهد دروازه‌های روابط خوب و نیک‌ با افغان‌ها را بگشایند، تا از همه‌ی آن چالش‌های احتمالی، جلوگیری شود.
ملت مجاهد افغانستان به قیادت امارت اسلامی افغانستان در آینده هم، همانند گذشته در برابر هر گونه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن هوشیار و بیدار می‌باشند و فکر جهادی و راه آزادی‌خواهی اسلاف خود را دنبال می‌نماید. ان‌شاء‌الله
امارت اسلامی افغانستان
بهزاد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا