اعلامیهاخبار

اعلامیه مطبوعاتی در پیوند به حمله های تروریستی امروز در کابل وهرات

کابل/ 21دلو/ باختر

دشمنان صلح و آرامش افغانستان صبح امروز با انجام یک حمله تروریستی بالای ریاض احمد خلیل، سرپرست ریاست انکشاف دهات میدان وردک در منطقۀ باغ داوود ناحیۀ پنجم شهرکابل، موصوف و دو تن از همکاران او را شهید کردند و یک تن دیگر را مجروح کردند و همچنان در یک رویداد تروریستی دیگر، چهار تن از محافظان خط آهن خواف- هرات را در مسیر شاهراه هرات- اسلام قلعه شهید کردند.

محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان با محکوم کردن شدید این حملات های تروریستی، گفت: طالبان با بهانه جویی های پیهم از گفت وگوهای صلح اجتناب می ورزند و با تشدید خشونت ها یک بار دیگر ثابت کردند که به صلح باور ندارند و در پی کشتار مردم بی گناه هستند.

رییس جمهوری افزود: توسل به ادامۀ خشونت ها بدترین رویکردی است که با تاسف گروه طالبان اختیار کرده است و به جز پیچیده شدن بحران و تداوم جنگ، نتیجۀ دیگری را در قبال ندارد.

رییس جمهور محمداشرف غنی، ضمن هدایت جدی به ارگان های مربوط به خاطر شناسایی و مجازات عاملان رویدادهای یادشده، مراتب تسلیت و غمشریکی عمیق خویش را به خانواده های شهدا ابراز کرد و برای شخص مجروح، صحتمندی کامل از درگاه ایزد متعال استدعا کرد. شوخک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا