اخبارامنیت

اعلامیۀ شورای عالی مصالحۀ ملی درپیوند به حملۀ تروریستی برمنزل سرپرست وزارت دفاع ملی

کابل/ 13 اسد / باختر

شورای عالی مصالحۀ ملی با نشراعلامیۀ یی گفت که  حملۀ وحشیانۀ تروریستان بر منزل سترجنرال بسم‌الله محمدی، سرپرست وزارت دفاع ملی را با کلمات تند نکوهش می کنیم.

دراین اعلامیۀ آمده است که در این حملۀ ظالمانه و غیرانسانی هراس‌افگنان تبهکار، شماری از باشندگان محل زخم برداشته و خانه‌های همجوار تخریب شده است.

این حمله همزمان با قیام سرتاسری شهروندان کابل در نکوهش تروریستان و حامیان‌شان اتفاق افتاد.

دیشب مردم کابل با بیرون‌شدن ازخانه ها و بالا رفتن بر بام های شان با صدای بلند «الله اکبر» پاسخ دندان‌شکن و بی‌سابقه به دشمن بی‌ رحم، بی‌مروت، ظالم و خدا ناباور دادند که در نتیجۀ این قیام سرتاسری وخود جوش، انشاالله دست تروریستان اجنبی ازسرملت افغانستان کوتاه خواهد شد.

 تروریستان با راه ‌اندازی حملۀ گسترده و برنامه‌ ریزی‌شده بر منزل بسم‌الله‌ خان محمدی در پی خلق فاجعه به هدف تحت شعاع قراردادن حماسۀ ماندگار مردم کابل بودند که خوشبختانه به‌هدف شوم و ناروای‌ شان نرسیده و ناکام شدند.

دراعلامیه آمده است که ما اطمینان داریم که این حملات تروریستی نه تنها خللی در ارادۀ ما در مبارزه با تروریزم، دفاع از حاکمیت ملی، تمامیت ارضی، استقلال، عزت و وقار افغانستانِ سربلند وارد نخواهد کرد؛ بلکه عزم ما را در سرکوب دشمن و برگرداندن امن و نظم در جامعۀ بیشتر می‌ کند.

به این وسیله، همسبتگی خویش را با سترجنرال بسم‌الله محمدی و خانوادۀ  شان ابراز می‌ کنیم و به زخمی‌ها و قربانیان این رویداد تروریستی ابراز همدردی می‌کنیم. احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا