سیاست

اعلامیۀ مطبوعاتی شورای امنیت در پیوند به برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ولسی جرگه

کابل 30 میزان باختر
دفتر شورای امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان، برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ولسی جرگه را که با اشتراک وسیع مردم افغانستان تدویر یافت، یک دستآورد بزرگ و گام مثبت در امر تحقق روند مردم سالاری، تقویت دموکراسی و تامین عدالت اجتماعی می داند و  موفقیت این روند را به تمام مردم افغانستان  مبارک باد میگوید.
مردم افغانستان با اشتراک دراین روند ملی به دشمنان کشور خاطرنشان کردند که به افراطیت، تروریزم و هر روند ضد مردم سالاری، نه می گویند و با نظام و نیروهای امنیتی و  دفاعی شان متعهد می مانند.
این نخستین بار است که امنیت سراسری انتخابات در افغانستان توسط نیروهای دلیر و فداکار امنیتی و دفاعی کشور تأمین گردید و با وجود چالش ها و تهدیدات دشمن، مردم افغانستان به مراکز رای دهی رفتند و رای شان را برای تعیین نمایندۀ مورد نظر در ولسی جرگه، استعمال نمودند.
شورای امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان، از همه شهروندان کشور، رسانه های ملی و بین المللی، کاندیدان محترم، ناظرین ملی و بین المللی و جوانب ذیدخل که در دو روز انتخابات، برای موفقیت، تقویت و شفافیت این روند، بی‌دریغانه تلاش ورزیدند، سپاسگزاری می نماید.
همچنان شورای امنیت ملی، مراتب همدردی و تسلیت خویش را عنوانی خانواده های شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، شهدای نامزدان و سایر شهدا که با قربانی خود، روند مردم سالاری را تقویت نمودند ابراز داشته، برای زخمیان و آسیب دیدگان از بارگاه خداوند متعال صحتمندی مجدد استدعا دارد .نالان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا