اخبارآموزش

اهدای سه‌ هزار دست لباس به شاگردان نیازمن در هرات

شهرهرات، 19 جوزا، باختر
بنیاد لیان امیری برنامهٔ اهدای لباس به سه ‌هزار شاگرد نیازمند را به گونهٔ رسمی افتتاح کرد.
الحاج مولوی دستگیر الهام، رئیس دفتر والی هرات، هنگام افتتاح این بستهٔ کمکی از رهبری بنیاد لیان امیری به ‌خاطر این اقدام ارزشمند سپاس‌گزاری کرد و کمک‌ رسانی به شاگردان نیازمند را یکی از وجایب افراد توانمند جامعۀ دانست و از تمام نهادها و شخصیت‌های خیّر خواهان همکاری با مکاتب و شاگردان نیازمند شد.
با این حال مولوی شهاب‌الدین ثاقب، رئیس معارف هرات، ضمن ارزنده دانستن این اقدام بنیاد لیان امیری، از این بنیاد به‌ عنوان بازوی توانای معارف هرات یاد کرد و گفت که مسئولین این بنیاد همواره با کمک‌های خود یاریگر نیازمندان معارف هرات بوده ‌اند.
استاد حیدر حمید، مسئول امور فرهنگی بنیاد لیان امیری، ضمن معرفی این بستهٔ کمکی، همکاری با معارف و مراکز علمی و آموزشی را از اهداف محوری این بنیاد دانست و علاوه کرد که رهبری این بنیاد از بدو تأسیس تا هم‌ اکنون با تمام تلاش سعی در برآورده کردن نیازمندی‌ های معارف هرات داشته و با برنامه‌های پیهم خود کوشیده تا روند آموزش‌ و پرورش را در معیت با ریاست معارف تسریع ببخشد و موانع را تا سرحد امکان برطرف کند.
قابل‌یادآوری است؛ سه‌ هزار دست لباس در بین دختران نیازمند دورهٔ ابتدایی مکاتب سطح شهر و ولسوالی‌های ولایت هرات توزیع خواهد شد.
سال گذشته نیز این بنیاد به تعداد سه‌هزار دست لباس توزیع کرده بود و اخیراً برای دو هزار متعلم نیازمند دوره‌ های ابتدایی، متوسط و عالی بیش از چهل مکتب ولایت هرات نیز لوازم‌تحریر توزیع کرد.ختم/ابوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا