اخباراقتصادجامعه

باشندگان لوگر از افزایش بهای مواد اولیه در ایام فرارسیدن عید شاکی اند

پل علم، ۹ ثور، باختر

شاروالی شهر پل علم لوگر از جدیت در کنترول بهای مواد خوراکی در شهرپل علم خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار محلی آژانس باختر؛ با آن که شاروالی شهر پل علم لوگر ازجدیت کامل در کنترول بهای مواد خوراکی در شهر پل علم خبر می دهد اما باشند گان مرکز لوگر از افزایش بهای مواد اولیه در ایام فرارسیدن عید سعید فطر شاکی اند ومی خواهند که دکانداران و تجارعدالت و انصاف را در نظر بگیرند .

مولوی محمد اسحاق سعید شاروال شهر پل علم لوگر به آژانس باختر گفت که قبلاً شاروالی برای بهای مواد اولیه نرخ نامه توزیع کرده بود و کمیتۀ موظف همه روزه در بازارها از نرخ مواد اولیه کنترول به عمل می آورد.

وی افزود که برای اصناف مختلف و دکانداران توصیه های نیز پیرامون عدالت وانصاف در کار وبار شان صورت گرفته است ونیز تعدادی از متخلفین با برخورد قانونی مواجه شده اند.

شاروال شهر پل علم لوگر ازهمه دکانداران می خواهد که در ایام عید سعید فطر از گران فروشی خود داری کنند، در غیر با آنان برخورد قانونی می شود.

اما دکانداران در شهر پل علم می گویند که اموال را به قیمت بلند خریداری می‌ کنند وبا در نظر داشت منافع شان آنرا به فروش می رسانند، آنان کنترول نرخ ها را به سطح کشور مهم و ارزنده می‌دانند و می گویند که اگر نرخ ها در سطح کشور کنترول شود، به نفع فروشندگان و خریداران است.

محفوظ حمیدی     

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا