جامعه

مردم پروان برای قربانیان رویداد تروریستی کنر مراسم فاتحه خوانی برگزار کردند

چاریکار باختر 6 حوت
مردم ولایت پروان امروز با برگزاری مراسم عزا داری به خاطر شهادت بیست و یک تن از نیروهای  ارتش ملی کشور حمایت  و پشتبانی شانرا از این نیروها ابراز نموده از دولت تقاضا نمودند که عاملان این رویداد خونین هر چه زودتر پیگیری و به محاکمه کشانده شوند.
شهادت بیست و یک تن از نیروهای ارتش ملی کشور در ولسوالی  غازی آباد ولایت کنر نه تنها مردم این ولایت بلکه سایر ولایت ها را متاثر و غمگین نمود .
به گزارش خبرنگار آژانس باختر از شهر چاریکار، امروز شهر چاریکار ولایت پروان پوشیده از تکه های سیاه بود و همه دکاکین این شهر مسدود و باشنده گان شهر چاریکار با مراسم عزا داری درحالی که غم و اندو به چهره های شان به مشاهده میرسید با شدید ترین الفاظ این عمل تروریستی دشمنان را تقبیح و نکوهش نموده، نیروهای ارتش  ملی را پاسداران صلح و دفاع از نوامیس ملی خوانده حمایت و پشتبانی قاطع شان را از نیروهای امنیتی ابراز  نمودند.
آنان از دولت توقع نمودند که در برابر عاملان این رویداد خونین خاموش نمانده و پاسخ این عمل زشت دشمنان مردم افغانستان را برای شان بدهد.
دراین گردهمایی دگر جنرال عبدالبصیرسالنگی والی پروان ضمن محکوم نمودن این عمل طالبان، حمایت و پشتبانی خود را از اردوی ملی ابراز نمودند.
درهمین حال مراسم فاتحه خوانی به روح شهدای ارتش ملی با اشتراک هیئت رهبری مقام ولایت، مسوولان ادارات دولتی، علما، بزرگان ، متنفذین و شمار زیادی از جوانان ولایت پروان صورت گرفت .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا