اخبارجامعه

برای خانواده های متضرر ولسوالی ارگوی بدخشان کمک شد

فیض آباد، 29 ثور، باختر
ریاست های مبارزه با حوادث طبیعی و امور مهاجرین و عودت کننده گان بدخشان برای باشنده گان پنج قریۀ متضرر از حوادث طبیعی در ولسوالی ارگوی بدخشان مواد خوراکی وغیر خوراکی توزیع کرد.
مولوی محمد اکرم اکبری رئیس مبارزه باحوادث طبیعی بدخشان به آژانس باختر گفت که ۵۹ خانوادۀ متضرر حوادث طبیعی ولسوالی ارگو که از اثر بارنده گی ها و سیلاب های اخیر متضرر شده بودند برای هر خانوادۀ متضرر ۷ قلم مواد خوراکی و غیر خوراکی شامل آرد ، برنج، بسکویت، کنسرومربا، شکر و فرش توزیع کرد.
طبق یک خبردیگر؛ برای صدها خانواده در بدخشان پول نقد توزیع شد.
موسسه کنسرن در همکاری با نهاد های اقتصاد وامورمهاجرین بدخشان برای نه صد خانوادۀ متضرراز جنگ های گذشته و خشک سالی های اخیر در ولسوالی وردوج بدخشان پول نقد توزیع کرد.
مولوی محمد یونس جهادمل رییس مهاجرین و عودت کننده گان بدخشان به آژانس باخترگفت که موسسه کنسرن در همکاری با نهاد های اقتصاد وامورمهاجرین بدخشان برای هرخانواده یکصد وبیست وپنج دالر امریکایی پول نقد توزیع کرد.
وی افزود که این مساعدت ها در سه مرحله که برای هر خانواده جمعآ سه صد وهفتاد وپنج دالرامریکایی می شود برای ۹۰۰ خانوادۀ متضررولسوالی وردوج از سوی موسسه کنسرن توزیع می شود. محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا