اخبارجامعه

برنامۀ دسترخوان ملی درتخار افتتاح شد

پلخمری/ 19قوس/ باختر

 برنامۀ دسترخوان ملی در تخار درچوکات ریاست احیاوانکشاف دهات آن ولایت امروزافتتاح شد.

انجنیر صبغت الله نظری رییس احیا وانکشاف دهات تخار به خبرنگار آژانس باختر گفت که این برنامه در دو مرحله تطبیق می شود، مرحله نخست ولسوالی های نمک آب، ورسج، بهارک، هزارسموچ، خواجه غار، دشت قلعه، چاه آب و مرکز تالقان  و مرحله دوم سایر ولسوالی های تخارتحت پوشش این برنامه قرار می گیرد.

نظری افزود، در این ولسوالی ۶۲۴۱ خانواده از کمک های این برنامه مستفید خواهند شد که برای هر خانواده معادل چهار هزار افغانی مواد غذایی توزیع می شود.

 وی همچنان از مسوولان برنامه و رییسان شوراهای انکشافی خواست که در تطبیق این برنامه جدیت خویش را به خرج دهند  که این روند از شفافیت کامل برخور دار باشد.

بعد مولوی عبدالله قرلق والی تخاربا سپاسگزاری از رهبری دولت جمهوری اسلامی افغانستان و وزارت احیا وانکشاف دهات روی شفافیت این روند تاکید کرد و از رسانه ها ، فعالان مدنی و مردم تخار خواست که این برنامه را نظارت کنند که به شکل اساسی تطبیق شود.

 همچنان رییس شورای انکشافی قریه خانقاه به نمایندگی از رییسان شوراهای انکشافی در ولسوالی ورسج تخار از تطبیق این برنامه استقبال کرد و وعدۀ کمک به خاطر تطبیق آن را به دولت دادند. محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا