اخباراقتصادجامعه

بزرگان قومی زابل خواهان تطبیق پروژه‌ های جدید در آن ولایت شدند

کابل، 1 جوزا ، باختر
شماری از بزرگان قومی زابل در دیدار با الحاج معاون ملا عبدالجبار معین وزارت فواید عامۀ، خواهان تطبیق پروژه ‌های جدید در آن ولایت شدند.
به گزارش آژانس باختر؛ این وزارت با نشر خبرنامه‌یی گفته است که در این دیدار، بزرگان قومی زابل در مورد مشکلات مردم از ناحیۀ نبود سرک‌ های اسفالتی در مرکز و ولسوالی‌های آن ولایت صحبت کرده، گفته ‌اند که در سال‌های گذشته در بخش اعمار و ساختمان‌ های زیربنایی به ویژه سرک در این ولایت توجۀ چندانی صورت نگرفته است.
بر اساس معلومات خبرنامه؛ آنان هم‌چنان در صحبت‌های شان خواهان تطبیق پروژه‌ های جدید، ترمیم سرک ‌ها و پل‌ ها در آن ولایت شده ‌اند.
در همین‌حال، معین حفظ و مراقبت سرک‌ها، از تلاش‌ها، خدمات و فداکاری‌های مردم زابل در پیروزی امارت اسلامی به نیکی یاد کرده و گفته است که مردم افغانستان حق دارند تا در این مقطع زمانی برای شان کار صورت گیرد.
به گفتۀ وی؛ از آغاز پیروزی امارت اسلامی افغانستان تا کنون شماری از پروژه‌ها در آن ولایت تطبیق شده است و به خاطر حل مشکلات ترانسپورتی مردم، با توجه به بودجۀ این وزارت، شماری از پروژه ‌های دیگر نیز در آن ولایت تطبیق خواهد شد.
گفتنی است که در بودجۀ انکشافی سال مالی 1401 نظر به محدودیت منابع مالی کشور، صرف پروژه‌های در نظر گرفته شده است که از لحاظ عواید نسبت به سایر پروژه‌ها مهم بوده و از بُعد اقتصادی تاثیرات مستقیم بر زندگی مردم دارد.
وهاج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا