اخبارجامعه

به مشکلات با شنده گان بامیان رسیده گی می شود

بامیان،۱۵جوزا، باختر
ملا محمد یعقوب مجاهد وزیر دفاع کشور دیروز در سفرش به ولایت بامیان با شماری از علما، بزرگان و اساتید پوهنتون ان ولایت دیدار کرد.
در خبر نامه دفترمطبوعاتی ولایت بامیان که به آژنس باختر نیز رسیده است آمده که ملا محمد یعقوب مجاهد وزیر دفاع کشور در سفرش در ولایت بامیان با بزرگان و متنفذین، علما و اساتید پوهنتون بامیان دیدار نموده و با آنها پیرامون موضوعات امنیتی، بازگشایی مکاتب دخترانه الی صنف ۱۲ و سایر مشکلات مردم و نهادهای دولتی بامیان صحبت کرد.
در این دیدار دکتر فایز معاون علمی پوهنتون بامیان، پیمان و ناظر جعفری از متنفذین بامیان ضمن عرض خوش آمدید و ابراز خرسندی و قدردانی از حضور و توجه ملا محمد یعقوب مجاهد وزیر دفاع کشور در ولایت بامیان؛ پیرامون مشکلات مردم این ولایت و چالش‌های موجود در ادارات دولتی بامیان صحبت نموده و خواست‌ها و پیشنهادات شان را نیز مطرح کرد.
متنفذین و بزرگان بامیان از تلاش های شبانه روزی مقام ولایت بامیان در جهت تامین امنیت و حفاظت از جان و مال مردم ابراز قدردانی نموده و تاکید کردند:” که مردم ولایت بامیان سپاسگزار اداره محلی بامیان و شخص مولوی عبدالله سرحدی والی بامیان هستند که با برخورد شایسته و توجه ویژه شان در راستای شنیدن پیشنهادات و حل مشکلات مختلف مردم تا اکنون یک لحظه هم کوتاهی و غفلت نکرده است و بی توقع به مردم خدمت می‌کند”.
همچنان متنفذین از این مقام بلند پایه حکومتی خواستار بازگشایی مکاتب دخترانه بالای صنف۶ الی ۱۲ بر اساس اصول و چارچوب اسلامی شدند.
ملا محمد یعقوب مجاهد ضمن شنیدن مشکلات و همه پیشنهادات علما، بزرگان، متنفذی و اساتید حاضر در این جلسه، به آنها وعده سپرد: تلاش می‌کند تا شخصا تمام موضوعات و مشکلات را با وزارت‌ها و بخش های مربوطه شریک بسازد و در راستای حل مشکلات موجود تدبیری بسنجند. خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا