جامعه

بیش ازچهل هزارتن درلوگر تذکرۀ برقی دریافت کردند

پل علم/ 19 اسد / باختر
مسوولان ریاست احصائیه و معلومات در لوگرمی گویند که با داشتن یک مرکز ثبت نام توزیع تذکرۀ برقی تاکنون توانسته اند بیش از پنجاه وپنج هزار درخواست را طی مراحل کنند و بیش از چهل هزار تذکره چاپ شده را توزیع کنند، اما بیشترباشندگان لوگرشاکی اند ومی گویند که روند توزیع تذکره های برقی زمان گیر است وباید این روند تسریع یابد.
احمد جاوید سلیمانخیل رییس احصائیه و معلومات لوگر به خبرنگار آژانس باختر گفت که به خاطر ثبت نام و توزیع تذکره برقی تنها یک مرکز در آن ولایت فعال است که با داشتن ٣٤ کارمند توانسته است روزانه کار های بایو متریک وثبت معلومات حدود ٣٥٠ تن را طی مراحل کنند.
سلیمانخیل افزود که به خاطر تسریع این روند ملی، قراراست مرکز دومی نیز به زودی در شهر پل علم افتتاح شود.
همچنان شماری ازباشندگان لوگر از توزیع تذکره های برقی استقبال کردند وگفتند که مراکز بیشتر در آن ولایت ایجاد شود که مردم بتوانند هرچه زودتر تذکره برقی اخذ کنند.
محمد اجمل پردیس و نیازمحمد ستانکزی جوانان لوگر روند توزیع تذکره برقی را اساس حکومتداری خوب عنوان کردند وگفتند که با تسریع این روند دولت می تواند برنامه های بزرگ خویش را به گونۀ بهتر و عادلانه عملی کند.
با آنکه شدت آتش جنگ زندگی روستانشینان وشهرنشینان را با چالش های زیادی درلوگر مواجه کرده است، هنوز هم اکثرمردم حامی تطبیق برنامه های ملی اند.
محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا