امنیت

تعدادی از شورشیان مسلح در ولایت ارزگان کشته شدند

کابل باختر/ 16/ دلو

منابع خبری آیساف میگویند یک شورشی مسلح درجریان عملیات مشترک نیروهای افغان و بین المللی درحومه ترینکوت مرکز ولایت ارزگان کشته و تعدادی دیگر آنان بازداشت شده است .

درخبرنامه آیساف که امروز انتشار یافت گفته شده عملیات به هدف گرفتاری یک قوماندان گروه طالبان انجام شد این قوماندان در طراحی واقعات متعدد تروریستی ، ماین گذاری های کنار جاده و هدف قرار دادن عساکر افغان و بین المللی نقش داشت.

 درخبرنامه همچنان تذکررفته درجریان عملیات یک شورشی مسلح دست به خشونت زد که هدف قرار گرفت و از پا درآمد، قوماندان متذکره بازداشت و مقادیر اسلحه نیز ضبط شد.

 درخبرنامه آیساف به یک عملیات دیگرنیروهای آنان نیز اشاره شده است که به روز جمعه درولسوالی گجران ارزگان انجام شد. این عملیات نیز به هدف گرفتاری یک قوماندان گروه طالبان صورت گرفت که درجریان آن درگیری رخداد و تعدادی از افراد مسلح وابسته به گروه طالبان کشته وتعدادی هم بازداشت گردیدند که از سوی نیروهای افغان مورد بازجویی قرار میگیرند.

طبق یک خبردیگر ، نیروهای آیساف با انجام عملیاتی درحومه لشکر گاه مرکز ولایت هلمند یک ذخیره گاه ماین های کنار جاده و اسلحه خفیف را به دست آوردند که در وقت مناسب تخریب خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا