اخبارجامعه

توزیع هزاران پیام عالیقدرامیرالمومنین به مناسبت عید قربان درهرات

هرات 17 سرطان باختر
هزاران نسخه از پیام زعیم امارت اسلامی به مناسبت عید سعید اضحی در هرات از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات برای مردم توزیع شد.
مولانا نعیم الحق حقانی رئیس اداره اطلاعات و فرهنگ هرات که خود در توزیع پیام ها در سطح شهر بیرون شده بود گفت که تلاش می کنند که پیام تبریکی رهبر امارت اسلامی در تمامی ولسوالی های نزده گانه و نواحی شهر هرات را برسانند.
حقانی می گوید که از تمامی مردم با فرهنگ هرات خواستار این هستیم تا این پیام را با دقت مطالعه کنند چونکه امیرالمومنین شیخ الحدیث والتفسیرمولوی هبةالله آخندزاده رهبر امارت اسلامی در این پیام خویش به تمامی مسایل داخلی و خارجی پرداخته اند.
رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات همچنان می افزاید که این اداره تلاش می ورزد تا پیام ها را به گونه سریع به ولسوالی های دور دست برسانند تا مردم در روستا ها نیز از وضعیت کنونی و همچنان ارشادات رهبر شان آگاهی حاصل کنند.
حقانی بخاطر پیشرفت سریع روند توزیع پیام ها به تمامی کارمندان این اداره دستور داده است تا در تمام سطح شهر و ادارات خصوصی و دولتی، مساجد، نهاد های فرهنگی و اجتماعی و همچنان شهروندان عادی پیام تبریکی عید سعید اضحی را برسانند.
مولانا نعیم الحق حقانی رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات می گوید که در این نسخه ها امیر امارت اسلامی به مسایلی همچو آزادی در فضای کاملاً امن، پیشرفت و ترقی کشور، روابط دیپلماتیک با کشور های همسایه منطقه و فرا منطقه، برگشت افغان ها به کشور، دست برداشتن از مخالفت با نظام، تقویت اقتصاد، همکاری علما با نظام، تعلیم و تربیه، رسیدگی به شکایات ملت، فراهم آوری سهولت ها در بخش صحت، آگاهی ملت از طریق منبر و رسانه با پروگرام های مشخص، حراست از حق تمامی مردم، آزادی بیان، همکاری کارمندان کادر های سابق با نظام کنونی، حفاظت از بیت المال و کمک به نیازمندان پرداخته است.
از سویی هم شهروندان شهر هرات با استقبال از این کار می گویند که خیلی خوشحال اند که پیام امیر نظام امارت اسلامی به آنها رسیده و می توانند درک کنند که کشور به سوی رفاه و آسایش روان است.
این در حالیست که در هرات به تعداد هزاران نسخه از پیام امیرالمومنین پخش شد.ختم/ابوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا