امنیت

رسیدگی به امنیت بدخشان در اولویت کاری حکومت قراردارد و بساط تروریست‌ها به زودی از این ولایت برچیده می‌شود

کابل باختر 16 اسد
نشست فوق العاده رئيس اجرائیه با نمایندگان ولایت بدخشان در شورای ملی و مسوولین امنیتی  صورت گرفت.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریالست اجراییه به آژانس باختر، داکترعبدالله عبدالله رئيس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان نشست فوق العاده‌ای را در قصر سپیدار به اشتراک نمایندگان ولایت بدخشان در شورای ملی٬ مشاور امنیت ملی٬ وزیردفاع٬‌ وزیرامورداخله٬ رئيس امنیت ملی و معاون فرمانده قوای حمایت قاطع در افغانستان ریاست نمود.
در این نشست رئیس اجرائیه در صحبت‌های مقدماتی خویش گفت که امنیت ولایت بدخشان و رسیدگی به خواست‌های مردم این ولایت را از اولویت‌های حکومت وحدت ملی است و وعده داد که به زودی بساط تروریست‌ها از این ولایت برچیده می‌شود. بعد از آن نمایندگان این ولایت در شورای ملی به تفصیل و به یکصدا مشکلات امنیتی ولایت بدخشان و خطرات ناشی از حضور تروریست‌های بین المللی در این ولایت را با طرح‌های مشخص مطرح ساختند.
سپس مسوولین نهادهای امنیتی با در نظرداشت دیدگاه‌ها و طرح‌های ارایه شده از سوی نمایندگان این ولایت دیدگاه‌ها٬ اقدامات عملی و برنامه‌های قوای مسلح کشور را برای سرکوب و نابودسازی تروریست‌های بین المللی در ولایت بدخشان و در ولایت‌های شمال‌شرق با رئيس اجرايیه کشور در میان گذاشتند.
در این نشست معاون فرمانده قوای حمایت قاطع نیز حمایت همه جانبه خویش را از عملیات و تصفیه سازی تروریست‌ها در این ولایت ابرازداشت.
رئيس اجرائیه بعد از شنیدن دیدگاه‌ها و طرح‌های نمایندگان ولایت بدخشان و مسوولان نهادهای امنیتی٬ با تاکید بر وحدت نظر میان حکومت و مردم هدایت‌های مشخص٬‌ هدفمند و لازم را برای رسیدگی به امنیت و خواست‌های مردم بدخشان صادر نمود.
در ختم این نشست فوق‌العاده٬ تصمیم‌های مشخص برای سرکوب تروریست‌های بین المللی و اعاده امنیت به بدخشان اتخاذگردید که به زودی عملی می‌گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا