سیاستاخبارجامعه

جلسۀ آمادگی بورد مشترک نظارت و انسجام به ریاست رییس جمهوری برگزارشد

کابل/۴ اسد/ باختر

جلسۀ آمادگی بورد مشترک نظارت و انسجام (JCMB) به ریاست  محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان در ارگ برگزار شد و در آن مسوولان اداره های مربوط گزارش آمادگی های شان را ارائه کردند.

بر اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر؛ در این جلسه ،ابتدا داکتر فضل محمود فضلی رییس عمومی ادارۀ امور، گفت که در جلسۀ مشترک نظارت و انسجام، تمام اداره های مربوط گزارش شان را دربارۀ تعقیب و تحقق تعهدات کنفرانس جینوا با ملت، دولت و جامعۀ جهانی شریک می کنند.

رییس جمهوری پس از استماع گزارش ها و برنامه های اداره های مختلف، از آمادگی اداره ها برای جلسۀ بورد مشترک نظارت و انسجام (JCMB) ستایش کرد و گفت: با آن که  در سال جاری با خشکسالی، کرونا و جنگ مواجه استیم، اما تورم سه درصدی و یک درصد رشد اقتصادی، برای افغانستان خبر خوب است.

رییس جمهوری کشور اصلاحات در دستگاه عدلی و قضایی، آغاز روند برقی سازی افغانستان در هفتۀ آینده و به دست آوردن مالکیت روند اصلاحات را برای مبارزه با فساد، گام های بزرگ خواند.

رییس جمهوری در اخیر ضحبتش  گفت: ماحول تغییر کرده است، با هجوم تروریزم بین المللی مواجه استیم، اما مردم اطمینان داشته باشند که جمهوریت حفظ می شود و جامعۀ جهانی در کنار افغانستان ایستاده است. ماری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا