اخبارجامعه

حشر عمومی به خاطر پاک کاری شهر پل علم به مناسبت عید سعید اضحی در لوگر راه اندازی شد

پل علم، 19سرطان، باختر
حشر عمومی به خاطر پاک کاری شهر پل علم به مناسبت عید سعید اضحی در لوگر راه اندازی شد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ این حشر که از سوی شاروالی پل علم راه اندازی شده بود در آن علاوه از کارمندان نهاد های دولتی، مولوی عنایت الله شجاع والی لوگر، مولوی محمد اسحاق سعید شاروال پل علم، مولوی خلیل احمد ابوعرفان آمر امنیت قومندانی امنیه و تعدادی از باشندگان آن ولایت شرکت کرده بودند.
مولوی عنایت الله شجاع والی لوگر از اشتراک کننده گان این حشر اظهار قدردانی کرد و از شهروندان پل علم خواست تا در پاک نگهداشتن شهر، رعایت نظم و سرسبزی شهر با شاروالی همکار باشند.
از سوی دیگر محمد اسحق و احمد ذکی دو تن از باشندگان شهر پل علم از راه اندازی حشر پاک کاری اظهار خرسندی کردند برنامه های اخیر شاروالی پل علم را در راستای نظم، نظافت وسرسبزی شهر بی پیشنه خواندند از دکانداران و شهروندان خواستند تا علاوه از همکاری با شاروالی در اخذ جواز ها و پرداخت مالیات از هیچگونه همکاری دریغ نه ورزند. مولوی محمد اسحاق سعید شاروال پل علم به آژانس باختر گفت: این حشر که از سوی شاروالی پل علم به همکاری کارمندان نهاد های دولتی راه اندازی شده است وهدف از آن پاک کاری شهر از وجود کثافات، نهادینه ساختن فرهنگ شهرنیشنی و آماده کردن شهر به خاطر ایام عید می باشد.
حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا