اخبارجامعه

حمایت صدها تن ازبزرگان پروان از امارت اسلامی افغانستان

چاریکار/1 حمل/ باختر
صد ها تن از بزرگان ولسوالی های شینواری، سیاه گرد و سالنگ دردیدار با والی پروان ، حمایت شان را از امارت اسلامی افغانستان اعلام کردند.
این دیدار که در دفتروالی پروان صورت گرفت، بر علاوه مفتی محمد ادریس معاون والی، ولسوالان ولسوالی های سالنگ، شینواری و سیاه گرد ، جمع کثیری از بزرگان ولسوالی های متذکره حضور داشتند.
این تعداد از بزرگان ضمن آنکه از تلاش های همه جانبۀ رهبری امارت اسلامی افغانستان بابت حاکمیت نظام اسلامی در کشور ستایش کردند، پشتیبانی و حمایت خود را از امارت اسلامی افغانستان اعلام کردند.
آنان نظام اسلامی را برای کشور و مردم افغانستان یک امر نیک تلقی کردند، از مقام ولایت خواستند که به مشکلات فرا راه مردم توجه کرده، مشوره و پیشنهادات شان را در زمینۀ حکومتداری خوب و استحکام پایه های نظام اخذ کنند.
عبیدالله امین‌زاده، والی پروان از حمایت و پشتیبانی مردم ابراز قدردانی کرد وسهیم شدن مردم و شریک ساختن دیدگاه آنان را در تصمیم گیری های حکومت موثر خواند و بر بهبود خدمات و تامین امنیت مردم، اطمینان داد.
والی پروان نظام اسلامی را دست آورد مشترک همه کافۀ ملت مسلمان افغانستان دانست و افزود که همه شهروندان در این نظام، دارای حق و حقوق مساوی بوده و هیچ نوع تعصبی وجود ندارد.ختم/م-ا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا