امنیت

حمله های طالبان مسلح در بغلان عقب زده شد

پلخمری/ 17ثور/ باختر
مسوولان امنیتی در بغلان می گویند که در درگیری نظامیان با طالبان مسلح در بیست وچهار ساعت گذشته در مربوطات بغلان بیش از سی طالب مسلح کشته شدند.
دگروال صفی الله محمدی، قومندان لوای اول کوماندو به خبرنگار محلی آژانس باختر گفت: دربیست وچهارساعت گذشته در درگیری نظامیان با طالبان مسلح در ولسوالی های بغلان مرکزی، نهرین و دهنۀ غوری به شمول چند تن از قومندانان آنان سی وسه طالب مسلح کشته شدند و هفتاد و یک طالب مسلح دیگر زخم برداشتند.
وی افزود که طالبان ساحاتی را که تصرف کرده بودند، عقب زده شدند و بزودی همۀ ساحات از دست رفته دوباره تحت حاکمیت نیروهای دولتی خواهد آمد.
محمداکبربارکزی، والی بغلان در کنار قدردانی از شجاعت و پایمردی نیروهای امنیتی و دفاعی در میدان های نبرد به باشندگان بغلان اطمینان داد که به زود ترین وقت امنیت تامین می شود.
اما بسم الله عطاش، نمایندۀ مردم بغلان در شورای ولایتی ازسقوط پنج پاسگاه امنیتی و آتش گرفتن بیش ازده دکان در بازار ولسوالی دهنۀغوری خبرداد و خواهان اعزام نیروی کمکی به ولسوالی دهنۀ غوری شد.
جاویدبشارت، سخنگوی پولیس بغلان از اعزام نیروهای کوماندو، امنیت ملی و قطعات خاص اردوی ملی در ساحات آسیب پذیر بغلان مرکزی، دهنۀ غوری و نهرین خبرداد و از داشتن آمادگی های لازم امنیتی برای باشندگان بغلان اطمینان داد. محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا