اخبارورزشجهان

خداحافظی مارسلواسطوره ی باشگاه فوتبال ریال مادرید ازاین تیم

24 جوزا باختر
مارسلو اسطوره ی باشگاه فوتبال ریال مادرید پس ازهژده سال حضور، ازاین تیم جدا شد.
بسیاری ها او را بهترین مدافع چپ تاریخ ریال مادرید و دنیا می خوانند.
مارسلوی برازیلی درشانزده ساله گی به باشگاه ریال مادرید اسپانیا ملحق شد و توانست درپنج صدو چهل وشش بازی ، سی وهشت گول به ثمربرساند و یک صدو یک پاس گول هم به هم تیمی هایش بدهد.
این بازیکن سی وسه ساله ی دنیای فوتبال، بیست وپنج جام با ریال مادرید کسب کرده است که مهمترین آن ، کسب پنج جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپااست.
اوسالها پیش جانشین رابرتوکارلوس دیگر مدافع چپ برازیلی ریال مادرید شد و توانست با درخشش ، جا در دل هواداران ریال و دنیای فوتبال بازکند.
اوج فوتبالی مارسلو در دوران بازیگری اش درکنار ستاره گانی چون دیوید بکهام، رونالدوی برازیلی ، لویس فیگو، راوول گونزالس وایکرکاسیاس بود؛همچنان زمانی که درکنار کرستیانو رونالدو بازی می کرد.
مارسلو درسال های پسین افت قابل توجهی داشت واین امرباعث شد مربی ها کمتر از او درترکیب تیم استفاده کند. این امرزمانی بیشتر شد که ریال مندی مدافع چپ فرانسوی را به خدمت گرفت.
مارسلو اکنون بازیکن آزاد است و می تواند به هرتیمی بپیوندد. تیم های زیادی در لیگ های مختلف اروپا خواهان جذب این مدافع با تجربه اند.
باشگاه ریال مادرید مراسم بزرگی برای خداحافظی مارسلو اسطوره ی شان برپا کردند.
این مراسم دیروز در ورزشگاه سنتیاگو برنابوو با حضور بازیکنان ، کادرفنی، مسوولان، اسطوره های ریال ، هواداران و خانواده ی مارسلو انجام شد.
مارسلو درحالی که گریه مجالش نمی داد از همه هم تیمی هایش در طول هژده سال و کادرفنی ومسوولان ونیز هواداران تشکرکرد. او گفت حضور درریال رویایی بود که به تحقق رسید.
فورنتینو پرس رییس باشگاه ریال مادرید درمراسم خد احافظی مارسلو، ازاو به عنوان کاپیتان بزرگ واسطوره ی باشگاه یاد کرد وگفت که مارسلو یکی از بزرگترین مدافعان چپ ریال مادرید وفوتبال است.
اوگفت ریال همیشه خانه ی مارسلو خواهد بود.ختم/ابوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا