اخبارفرهنگTOP

ذبیح الله مجاهد به عنوان سرپرست جدید معینیت امورنشرات وزارت اطلاعات وفرهنگ، به کارآغازکرد

کابل / 25 سنبله / باختر

ملا خیرالله خیرخوا سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ، امروز درنشستی ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی افغانستان را به حیث سرپرست معینیت امور نشرات وزارت اطلاعات وفرهنگ به رییسان و کارمندان این وزارت معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛  دراین نشست سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ پس از معرفی، سرپرست جدید معینیت امور نشرات وزارت اطلاعات وفرهنگ، درپیشبرد امور این معینیت و درامر خدمت به  نظام اسلامی و مردم کشور، به وی توفیق آرزوکرد.

سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ درصحبت هایش گفت : همه ما از طریق نشرات و خدمات فرهنگی، باید تصویر خوبی به مردم و جامعه بدهیم و مسوولیت هایی که به ما سپرده شده است به صورت احسن انجام بدهیم .

وی تاکید کرد: درگذشته ذهنیت مردم به ویژه جوانان متاثر از فرهنگ بیگانه شده است و باید برنامه هایی  ارائه کنیم که مطابق به اصول اسلامی، عنعنه های کشور و سعادت و دنیا و اخرت ما باشد.

بعد، ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی افغانستان و سرپرست معینیت امورنشرات وزارت اطلاعات وفرهنگ، درصحبتی وعده کرد که درچوکات قوانین و اصول اسلامی و منافع ملی کشور، درعرصه فرهنگ و نشرات، آنچه که درتوان دارد، سعی خواهد کرد و درهمکاری و همآهنگی با رییسان وکارمندان این وزارت به کار خواهد پرداخت.

باختر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا