جامعه

ده ها شهروند مزار شریف به تظاهرات پرداختند

مزارشریف / 12 دلو/ باختر
ده ها تن از شهروندان مزارشریف در پیوند به اختطاف و کشته شدن یک محصل در برابر ساختمان ولایت بلخ امروز تظاهرات کردند و خیمه تحصن برپا کردند.
به گزارش خبرنگار محلی آژانس باختر، شماری از شهروندان مزارشریف در پیوند به عدم شناساسی و بازداشت اختطاف چیان که یک ماه قبل یک محصل را ربودند و بعد به قتل رساندند، در برابر ساختمان ولایت بلخ دست به تظاهرات زدند و در برابر مقام ولایت خیمه تحصن برپا کردند.
آنان مسوولان محلی بلخ را متهم به کوتاهی درزمینه کردند و گفتد که در صورتی که به داد شان رسیدگی نشود، بندرهای حیرتان و شیر خان بند را نیز مسدود می کنند.
اما منیرفرهاد سخنگوی والی بلخ خواست تظاهرات کنندگان را برحق دانست و گفت که ریاست امنیت ملی و سایر نهاد های کشفی تلاش کرده اند و سرنخ های به دست آمده است که بعد از بازداشت عاملان، آن ها را با مردم شریک می کنند.
جمعه، محصل کمپیوترساینس پوهنتون بلخ بیست و هشتم قوس سال روان از  شهرمزارشریف ربوده شد و ربایندگان در بدل رهایی آن سیصد هزار دالر از خانواده اش خواسته بودند، اما خانواده اش توان پرداخت آنرا نداشتند و سرانجام چهارم دلو جسد وی از شهرمزارشریف پیدا شد. احمد نعیم دوستی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا