اخبارآموزش

دکتورلطف الله خیرخواه، برنامه های فوق لیسانس پوهنتون ننگرهار را ارزیابی کرد

کابل، 3 جوزا، باختر
دکتور لطف الله خیرخواه، معین علمی وزارت تحصیلات عالی، در سفر به ننگرهار، هفت برنامۀ فوق لیسانس پوهنتون ننگرهار را ارزیابی کرد.
به گزارش آژانس باختر؛ معین علمی وزارت تحصیلات عالی، در جریان این سفر، در حالی که احسان الله ناصح معاون علمی پوهنتون ننگرهار نیز حضور داشت، نصاب درسی، امور علمی و تدریسی هفت برنامه ماستری و دکتورای پوهنتون ننگرهار را که شامل برنامه های ماستری فقه و قانون، تفسیر و حدیث، قضا و څارنوالی، زبان و ادبیات پشتو و عربی، اداره و تجارت و دکتورای فقه و قانون است، از نزدیک ارزیابی کرد و به منظور تقویت بیشتر آن به مسئولان مربوط هدایت لازم داد.
همچنان وی در این دیدار، صنوف درسی، کتابخانه ها، طی مراحل موضوعات تحقیقی و تیزس نویسی و سایر بخش های پوهنتون ننگرهار را نیز مورد بررسی کرد.
به همین ترتیب دکتورخیرخواه، در نشستی با مسئولان، استادان و محصلان برنامه های یاد شده، نظریات، پیشنهاد ها و مشکلات آنان را در رابطه به تقویت بیشتر این برنامه ها، شنید و در زمینۀ حل مشکلات شان اطمینان داد.
معین علمی وزارت تحصیلات عالی، موجودیت برنامه های علمی یاد شده را درکشور یک فرصت خوب عنوان کرد و اظهار داشت که در راستای معیاری کردن و انکشاف بیشتر آن تلاش صورت گیرد.
باختر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا