جامعه

دکتور سلطان حسین حصاری متخصص برجسته سال شد

کابل/27/جدی/باختر

پوهنتون کمبریچ انگلستان دکتور سلطان حسین حصاری سرپرست وزارت امور شهر سازی افغانستان را به عنوان متخصص برجسته ی جهانی سال شناخته است.

این ارزیابی از سوی مرکز بین المللی، بررسی بیوگرافی ها و زندگی نامه های شخصیت های جهانی، در پوهنتون مذکور انجام گرفته و نتایج آن، اخیراً" اعلام شده است.

در نامه ای که از سوی وزارت امور شهرسازی به آژانس باختر فرستاده شده آمده است، این افتخار را هیئت داوران از میان هزاران نامزد متخصص در سراسر جهان، به دکتور حصاری قایل گردیده و انگیزه آن فعالیت های چشمگیر او به عنوان کارهای برجسته او در جهت تغییر وضع موجود و نیز از لحاظ اثر گزاری رشته تخصصی که در سطوح  ملی، منطقه ی و بین المللی داشته، عنوان شده است.

هیئت داوران مذکور، اعطای این جایزه را به منظور افتخار جاویدان در زندگی نامه دکتور سلطان حسین حصاری، درجایگاه مناسبی در تالار " دانشگاه کمبریچ انگلستان" قرار داده و اضافه بر آن یک مدال برجسته ی ( درسطح مدال های سلطنتی) و یک لوح تقدیر زرین کوب را ، نیز در نظر گرفته اند.

گفتنی است که مرکز بین المللی برای بیوگرافی و زندگی نامه شخصیت های جهانی دانشگاه کمبریچ انگلستان هر سال یکصد تن از رشته های تخصصی جهان را شناسایی می نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا