سیاست

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه با سایمن گس نماینده ويژهء بریتانیا برای افغانستان و پاکستان و سفیر آن کشور در افغانستان ملاقات کرد

کابل باختر 29 میزان
دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه حکومت وحدت ملی امروز با سایمن گس نماینده ويژه بریتانیا برای افغانستان و پاکستان و سفیر آن کشور درکابل در قصر سپیدار ملاقات نمود.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست اجراییه به آژانس باختر، سایمن گس در این دیدار احراز ریاست اجرائیه و تشکیل حکومت وحدت ملی را برای دکتور عبدالله عبدالله تبریک گفت و حمایت همه جانبهء کشورش را از حکومت وحدت ملی اعلان نمود.
در این دیدار نماینده ويژهء بریتانیا رئیس اجرائیه کشور را در جریان آخرین پیشرفت ها در باره کنفرانس لندن قرارداد و ابراز امیدواری کرد این نشست بین المللی یکبار دیگر حمایت جهانی را برای افغانستان جلب نماید.
رئیس اجرائیه از تشریف آوری سایمن گس و همراهان ایشان به افغانستان و کمک های بریتانیا تشکر نمود. در جریان نشست با نمایندهء ويژه و همراهان وی پیشرفت در مورد تشکیل کابینه٬ احیای روند صلح و اقدامات حکومت وحدت ملی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و رئیس اجرائیه از عزم راسخ حکومت برای اصلاحات و ریفورم سخن گفت.
سایمن گس در ادامهء صحبت هایش افزود: حکومت بریتانیا از حکومت وحدت ملی و برنامه های این حکومت و همچنان روند صلح در افغانستان حمایت می کند و ‌ درتلاش است حمایت های گستردۀ جامعه جهانی را در کنفرانس لندن برای افغانستان جلب نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا