اخبارآموزش

دکتور لطف الله خیرخواه، شفاخانه کادر، رادیو و فارم تحقیقاتی پوهنتون شیخ زاید خوست را افتتاح کرد

کابل، 21جوزا، باختر
دکتور لطف الله خیرخواه معین علمی وزارت تحصیلات عالی، روند امتحان کادری پوهنتون شیخ زاید خوست را بررسی کرده و شفاخانه کادری، رادیو و فارم تحقیقاتی این پوهنتون افتتاح کرد.
به گزارش آژانس باختر؛ معین علمی وزارت تحصیلات عالی در جریان بررسی روند امتحان بست های کادری پوهنتون شیخ زاید، به شاملان آن در رابطه به شفافیت امتحان اطمینان داد و گفت که در این امتحان امکان هیچ نوع تقلب وجود ندارد.
وی همچنان حین افتتاح رادیو شیخ زاید پوهنحی ژورنالیزم و ارتباطات، فارم تحقیقاتی پوهنځی زراعت، کلینیک حیوانی و شفاخانه کادری پوهنتون شیخ زاید خوست، گفت که این پروژه ها در کنار عرضه خدمات به مردم، در قسمت کار های عملی محصلان نیز موثر است.
وی افزود که افتتاح شفاخانه کادری ضمن آن که در بخش فعالیت های عملی محصلان مفید تلقی می شود، برای مردم خوست در راستای عرضه خدمات صحی و تداوی آنان نیز ارزشمند است.
بعد انجنیر همایون رئیس پوهنتون شیخ زاید (خوست) و شمار دیگری از مسوولان این پوهنتون از افتتاح پروژه های یاد شده ابراز خرسندی کردند و وعده سپردند که از پروژه های مذکور در قسمت انجام کار های عملی محصلان و عرضه خدمات به مردم استفاده اعظمی خواهند کرد.
باختر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا