سیاستاخباراقتصادTOP

دیبورا لاینز: یوناما در تلاش جلب همکاری‌های بین‌المللی برای حمایت از نظام بانکی افغانستان است

کابل، 15 جوزا، باختر
دیبورا لاینز رییس دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما) با مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه دیدار و روی چگونگی جلب همکاری‌های بین‌المللی از سکتور خصوصی و نظام بانکی افغانستان گفتگو کرد.
به گزارش آژانس باختر؛ وزارت امور خارجه امروز با نشر خبرنامه‌یی گفته است که رییس دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان پیرامون سفر اخیرش به قزاقستان و تلاش‌هایش در راستای جلب همکاری‌های بین‌المللی برای حمایت از سکتور خصوصی و نظام بانکی افغانستان معلومات داد.
خانم لاینز گفته است که جامعۀ جهانی اجازه نمی‌دهد نظام بانکی در افغانستان تضعیف شود و به همین منظور تلاش‌ها برای رفع چالش‌های سکتور بانکی این کشور جریان دارد.
رییس یوناما همچنین گفته است که برای حمایت از اقتصاد و سکتور خصوصی افغانستان در هماهنگی با نهادهای کمک‌رسان بین‌المللی تلاش می‌کند.
در این دیدار مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه ضمن قدردانی از همکاری‌های یوناما، نتایج سفرها و تلاش‌های دیبورا لاینز رییس این نهاد را در زمینۀ جلب همکاری‌های بین‌المللی با افغانستان مثبت خوانده است.
وی گفته است که امارت اسلامی از فعالیت نهادهای کمک‌رسان بین‌المللی پشتیبانی کرده و برای ادامۀ کار این نهادها سهولت‌های لازم را فراهم می‌کند.
پاینده

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا