اخبارفرهنگ

دیدار شماری از هنرمندان ومسوولان رسانه یی با رئیس اطلاعات وفرهنگ هرات

شهرهرات، 18 ثور، باختر

مولانا نعیم الحق حقانی رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات با جمعی از هنرمندان تئاتر و مسوول نهاد رسانه‌یی افغانستان دیدار کرد.

در این دیدار هنرمندان بخش تئاتر هرات در دیدار با نعیم الحق حقانی رئیس اطلاعات و فرهنگ می گویند که آنان به خاطر اجرای بعضی برنامه ها قصد سفر به ولسوالی های شرق این ولایت را روی دست دارند.

فریدون فکوری مدیر تئاتر هرات می گوید که اکنون وضعیت امنیتی هرات از هر نگاه خوب بوده و آنان می خواهند تا به ولسوالی های شرق هرات رفته نمایشات آموزنده و هنری را به مردم در آن ولسوالی ها به نمایش بگذارند.

به گزارش آژانس باختر، فکوری از رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات خواست تا در قسمت حمل و نقل شان در ولسوالی های شرق هرات همکاری کنند.

با این حال  مولانا نعیم الحق حقانی با استقبال از سیاحت هنرمندان در ولسوالی دور افتاده تاکید بر همکاری همه جانبه هنرمندان در این ولسوالی ها نمود.

حقانی می گوید مردم در ولسوالی های هرات نیاز به آگهی دهی به پروگرام های آموزشی دارند.

همزمان با این مصطفی صدیقی رئیس نهاد رسانه‌یی در افغانستان در این دیدار با رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات ضمن معرفی نهاد رسانه‌یی افغانستان و اهداف این نهاد از آقای حقانی خواست تا روی برخی از مشکلات رسانه ها و خبرنگاران با این نهاد همکاری کند.

در همین حال حقانی بیان داشت که اداره اطلاعات و فرهنگ هرات همکاری همه جانبه را به خاطر رفع چالش های فراراه خبرنگاران و رسانه ها داشته و همیشه تلاش می ورزد تا رسانه ها و خبرنگاران به کدام مشکلی روبرو نشوند.

مولانا نعیم الحق حقانی تاکید کرد که نشست های بیشتر بین خبرنگاران، مسوولان رسانه ها و این ریاست سبب می شود تا مشکلات خبرنگاران و رسانه ها زودتر حل شود.ختم/ابوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا