اخبارفرهنگ

رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات: روزنامه اتفاق اسلام باید شکل حرفه یی را داشته باشد

شهرهرات، 5 جوزا،باختر
رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات در نشستی با کارمندان روزنامه اتفاق اسلام، ضمن قدر دانی از زحمات کارمندان روزنامه در راستای اطلاع رسانی، از آنها خواست تا تغییراتی را از لحاظ محتوایی و ساختاری به وجود آورده و این روزنامه باید از جایگاه ویژه یی برخوردار باشد.
مولانا نعیم الحق حقانی، رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات گفت که با توجه به نیازهای اجتماعی و فرهنگی جامعه نیاز است تا مطالب و محتوایی این روزنامه با نیازمندی های روز جامعه منطبق باشد.
حقانی پیشنهادات و نظریات ارزشمندی را در راستای غنامندی روزنامه اتفاق اسلام با کارمندان این روزنامه شریک ساخت و افزود: روزنامه اتفاق اسلام باید هفته وار یا روزانه گفتگوهایی را با مسئولان ادارت دولتی و شخصیت های علمی و فرهنگی داشته باشد تا فعالیت های اجتماعی بزرگان و مسئولان را در سطح کشور برجسته سازد.
حقانی در ادامه بیان داشت که روزنامه اتفاق اسلام باید نسبت به گذشته جذابتر و فعالیت هایش در شبکه های اجتماعی افزایش یاید.
حقانی یاد آور شد که ساخت سایت انترنتی، چاپ رنگه روزنامه در روزهای مناسبتی، تجلیل از سالگرد روزنامه، ایجاد خبرهای ورزشی وغیره در این روزنامه در نظر گرفته شود.
فرید احمد ایوبی آمر اطلاعات ریاست اطلاعات و فرهنگ در این جلسه افزود که روزنامه اتفاق اسلام از لحاظ تجهیزات و امکانات نیز کمبود دارد و نیاز است تا دراین مورد نیز توجه شود.
روزنامه اتفاق اسلام با سابقه کاری طولانی در عرصه اطلاع رسانی، یگانه روزنامۀ است که در ولایت باستانی هرات همه روزه چاپ و نشر می شود.ختم/ابوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا