اخبارورزش

رقابت های کرکت در لوگر با قهرمانی تیم کرکت پکتیا به پایان رسید

پل علم، ۵ جوزا، باختر
رقابت های پل علم ترافی کرکت که به هدف شناسایی استعداد های برتر و رشد ورزش کرکت، در ورزشگاه شهرپل علم از دو هفته بدینسو راه اندازی شده بود، با قهرمانی تیم کرکت پکتیا پایان یافت.
بشیر احمد ساحل آمر کرکت بورد لوگر به خبرنگارمحلی آژانس باخترگفت که این رقابت ها میان شش تیم از سوی کرکت بورد لوگر تحت نام پل علم ترافی به هدف رشد ورزش کرکت وشناسایی تیم برتر ازدو هفته قبل در میدان ورزشی کرکت شهر پل علم آغاز شده بود.
وی افزود که در این رقابت ها تیم های کلپ کرکت لوگر، محمدآغه، چهار آسیاب، پکتیا، پکتیکا و تیم کرکت غزنی به میزبانی کرکت بورد لوگر شرکت کرده بودند.
به گفتۀ وی، درمرحله نهایی این تورنمنت، تیم کرکت لوگر وتیم کرکت پکتیا راه یافتند که نخست تیم کرکت لوگر در20 آور 122 دوش هدف تعیین کرد، بازیکنان تیم کرکت پکتیا درآورهای تعیین شده با تفاوت پنج ویکت توانستند هدف را پوره کنند وقهرمان این رقابت ها شوند.
به گفتۀ منبع، این بازی ها به شکل بیست آوره برگزار شده بود دراین بازی ها رحمان زرمتی با کسب ۲۷۲ دوش بهترین بازیکن در بخش بیتنگ و صابرحنیف با کسب ۱۳ ویکت در بخش بالینگ جوایز بهترین بازیکنان تورنمنت را از آن خود کردند.
بازیکنان کرکت می گویند که ورزش پیام همدلی و وحدت را میان ملیت های مختلف انعکاس می دهد وافغانان توانایی آنرا دارند که درعرصه های مختلف ورزشی خوب بدرخشند.
محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا