اخبارآموزش

روند آزمون سالانۀ مکاتب لوگر به گونۀ عادی جریان دارد

پل علم / 8 قوس/ باختر

مسوولان ریاست معارف لوگر می گویند که روند آزمون سالانۀ درمکتب های مرکز و ولسوالی های شش گانه آن ولایت به گونۀ عادی در فضای آرام جریان دارد.

 شاه پورعرب سخنگوی ریاست معارف لوگر به آژانس باختر گفت که روند آزمون مکتب های ابتدایی خاتمه یافته است اما در دوصد وهفتاد وشش مکتب دولتی و بیست ودو مکتب خصوصی روند آزمون به گونۀ عادی در فضای کاملآ مطمین و آرام جریان دارد که این روند در پانزدهم ماه قوس  خاتمه می یابد.

عرب افزود که به خاطرنظارت از این روند رهبری ریاست معارف تقسیم اوقاتی را ترتیب  کرده است که براساس آن بر روزانه از جریان امتحان تمام مکتب ها نظارت صورت بگیرد.

از سوی دیگر مولوی عبیدالله هشام معاون تدریسی ریاست معارف لوگردر حالیکه عنایت خالد آمر نظارت تعلیمی نیز وی را همراهی می کرد هنگام بازدید از جریان آزمون سالانۀ لیسه های پادخواب روغنی و شاه مزار ولسوالی برکی برک گفت: به تمامی استادان مکتب ها هدایت داده شده است تا مطابق پارچه و استعداد دانش آموزان نمره بدهند.

 وی افزود که در حال حاضر هیچ نوع مشکلی فرا راه معارف وجود ندارد وریاست معارف تلاش  می کند تا در بخش تربیت اولاد وطن هیچگونه کوتاهی صورت نگیرد.

همچنان چند تن از دانش آموزان لیسه های یاده شده به آژانس باختر گفتند که حالا آنان بدون هیچ نوع تشویشی در فضای آرام امتحان خود را سپری می کنند.

                                                                 محمد موسی عدیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا