سیاستاخبارجامعه

روند توزیع پاسپورت در 14 ولایت کشور فردا آغاز می‌شود

کابل / 14 قوس / باختر

رییس عمومی پاسپورت می‌گوید که روند توزیع پاسپورت فردا (15 قوس) سال‌روان در 14 ولایت کشور از سرگرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ در نشست خبری که امروز در مرکز اطلاعات و رسانه‌های امارت اسلامی برگزار شده بود، مولوی عالم گل حقانی رییس عمومی پاسپورت گفت: روند توزیع پاسپورت سر از فردا در ولایت‌های فراه، نیمروز، بادغیس، پکتیکا، لغمان، کنر، تخار، زابل، ارزگان، جوزجان، سمنگان، بغلان، بامیان و پنجشیر آغاز می‌شود.

حقانی افزود که در ولایت‌های یاد شده برای از سرگیری روند توزیع پاسپورت برای متقاضیان، تمام پرسونل و تجهیزات مورد نیاز آماده شده است.

وی از مردم خواست که از ارائه اسناد جعلی و پرداخت پول برای کمیشن‌کاران بپرهیزند و باشندگان ولایت‌ها به مرکز مراجعه نکنند، زیرا در مرکز برای آنان پاسپورت توزیع نمی‌شود و باید در ولایت‌های مربوط شان پاسپورت اخذ کنند.

رییس عمومی پاسپورت هم‌چنان از مردم و رسانه‌ها خواست که بر خبرهای بی‌بنیاد باور نکنند. او گزارش‌های را رد کرد که گویا در این ریاست، پاسپورت‌ها رو به اختتام است.

حقانی اطیمنان داد که ریاست عمومی پاسپورت به اندازۀ کافی کتابچه‌های پاسپورت در اختیار دارد و این ریاست تا 15 ماه دیگر به پاسپورت نیاز ندارد.

وی در مورد چاپ پاسپورت‌های جدید و هم چنان بلند رفتن قیمت پاسپورت گفت که تا کنون هیچ تصمیمی در این موارد گرفته نشده است.

در همین‌حال مولوی عالم گل حقانی، در رابطه به آغاز روند توزیع پاسپورت در کابل گفت که وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای مرکز خریداری شده است که با رسیدن آن به زودی در کابل نیز این روند آغاز می‌شود.

وهاج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا