اخبارفرهنگTOP

رییس اطلاعات و فرهنگ بلخ : نقش و جایگاه زنان در نظام کنونی در این اداره محفوط است

شهر مزار شریف/ 19 میزان/ باختر

نشست اداری به خاطر رفع چالش ها تحت ریاست مولوی ذبیح الله نورانی رییس اطلاعات و فرهنگ بلخ و با اشتراک آمران و مدیران بخش های مختلف آن ریاست دیروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ دراین نشست مولوی ذبیح الله نورانی رییس اطلاعات و فرهنگ بلخ روی اهداف و پالیسی امارت اسلامی افغانستان، دستاوردها و چالش های فرا راه کارمندان ادارۀ اطلاعات و فرهنگ و چگونگی طرز و سلوک آمران و مدیران بخش ها در اداره و ایجاد هماهنگی کارمندان با آمران ورهبری ریاست صحبت کرد و افزود: در نظام امارت اسلامی تمام افراد و کارمندان بدون هیچ گونه تبعیض از حقوق و امتیازات یکسان برخوردار بوده و کسانی که در عرصۀ کاری خود سعی و تلاش همه جانبه به خرچ می دهند مورد تشویق وتقدیر قرار می گیرند.

 نورانی افزود: از اینکه نظام اسلامی در سراسر کشور برقرارشده است و در این مدت مسوولان امور در جهت اصلاحات و رفع مشکلات تلاش می کنند و در آیندۀ نزدیک تمام چالش های موجود رفع  می شود و مردم در رفاه و آسایش بسر خواهند برد.

رییس اطلاعات و فرهنگ با اشارۀ به نقش و جایگاه زنان در نظام کنونی در مورد اجرای معاش و سایر امتیازات آنان تاکید ورزید وگفت که بست های زنان در این اداره محفوط است.

دراخیر نشست عطا محمد ساهو آمر اطلاعات، حکیم مقبل آمر امور جوانان، ذبیح الله آریایی آمر فرهنگ و هنر، عبدالواحد احدی آمر گرځندوی و سایرکارمندان آن ریاست پیرامون بخش های کاری، کارکردها و چالش های موجود در بخش های مربوط گزارشات شانرا ارائه کردند.

محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا